Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Denise82 schreef:jawel, ikke! Ik moet zaterdag om 16.10u heb ik gezien en de laatste moet om 19.00u dus dat wordt een lange dag. Moet mijn paardje lang op de trailer staan, al zit ik er aan te denken om hem gewoon naar huis te brengen.
Ik heb al wel gezien dat er erg goede in mijn ring zitten, dus dat wordt nog even hard oefenen en erg goed onze best doen! Maar ja, ik ben al wel trots dat ik er heen mag!
lindaantje schreef:jawel hoor, op www.knhsregiobrabant.nl staan de startlijsten voor zaterdag en zondag, moet je bij startlijsten ff naat beneden scrollen.... ik moet zondag ook rijden, in de b, om geloof 12.10...spannend!
haike schreef:lindaantje schreef:jawel hoor, op www.knhsregiobrabant.nl staan de startlijsten voor zaterdag en zondag, moet je bij startlijsten ff naat beneden scrollen.... ik moet zondag ook rijden, in de b, om geloof 12.10...spannend!
voor mij niet, want ik start met de pas de deux.Er staat alleen dat die om 19.00 begint, maar niet hoeveel er voor ons moeten rijden.
robinbeekink schreef:
Ja inderdaad , ik start ook pas de deux en er is geen startlijst....![]()
mischien komt hij nog???¿¿¿
haike schreef:robinbeekink schreef:
Ja inderdaad , ik start ook pas de deux en er is geen startlijst....![]()
mischien komt hij nog???¿¿¿
Ga er vanuit dat die nog wel komt. Voor welke kring rijd jij?
Sullie97 schreef:Robin, met wie rijd jij pas-de-deux?
robinbeekink schreef:Sullie97 schreef:Robin, met wie rijd jij pas-de-deux?
Met Petra van Esch.
robinbeekink schreef:en daar moeten wij als amateurtjes tegen. Alvast gefeliciteerd!
love_sander schreef:Komen de startlijsten wel op internet? Ik heb gehoord dat ze alleen bij de 'ingang'van de hal verkrijgbaar zijn!
TisUnique schreef:Volgens mij mag er uit iedere kring één duo rijden, weet niet hoelang de proef precies mag duren, maar er zijn maar 9 kringen, dus dan zit er maar amper een uur tussen de eerste en de laatste. Als de startlijsten pas daar verkrijgbaar zijn, en je bent er ongeveer om half zes, ben je zeker op tijd, zelfs als je als eerste binnen moet rijden. (Maar het lijkt me dat ze die vooraf nog wel op de site zetten hoor, het duurt nog een week, dus het kan nog......................)