Dit was pas de 4e officieele wedstrijd van tinkerbell.
Ze liep de laatste tijd erg lekker, dus was benieuwd hoe ze het er vandaag af zou brengen..
Nou daar aangekomen bleken ze veel in te lopen door enkele uitvallers, dus ben ik snel op gaan zadelen, zat er nog vrij op tijd op, dus lekker losgereden, ze liep echt super met losrijden, waar ze afgelopen zaterdag zo aan het rotzooien was. Dus dat viel al mee, ik was zo goed als klaar, blijkt t ineens dat ze een half uur pauze inlassen omdat ze anders met de jurywissel in de knoop komen en we dan lang moeten wachten.

Toen in de losrijdbak ff wat gestapt, bleek t ineens dat de jury nog niet gearreveerd was, die moest nog aanrijden op vorige bestemming, dus jury kwam half uur te laat aan

Ze liep wat meer gespannen dan de eerste maar liep best lekker. Totdat ik een B-E-B grote volte moest rijden, komt er ineens toen ik bij B kwam iemand binnen met een kinderwagen

Daarna moest ik meteen middendraf die ik er door de spanning dus niet uitgereden kreeg. Daarna was ze toch weer wat meer ontspannen. Wat resulteerde in een nette 2e proef. Ik verwachte er toch niet te veel van omdat ze zo gespannen liep.
Nou toen de prijsuitreiking.. ik in spanning! 1e proef vond ik zo super namelijk

Nou het begon bij 147, dus ik dacht ojee daar gaan me wps

En daarna in de andere proef ook 1e met 171 punten! Terwijl ik het zo slecht vond gaan

Dus we zijn weer 4 winstpunten rijker

Had zelfs een aantal 8en

En nu zijn we dus L1 startgerechtigd en dat na 4 wedstrijden