TE strenge jury :(

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

samoth

TE strenge jury :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 13:47

ik heb op blokker gereden en ging echt heel erg goed met die proeven en ik dachte dat 165 punten zou scoren
dus de uitslag is 138 en 140 toch niet normaal Scheve mond dus me clubgenoot heeft 139 en 141 en andere meisje heeft 134 punten en andere weet ik niet Verward dus de eerste prijs ging naar een meisje met 158 en 160 en dat klopte gewoon niet Boos!

en kan ik daar nog iets doen Scheve mond

ook enige die ik niet begreep
geeft geen commantelaar waarom een 5 is en ik mocht ook niet vragen aan die jury Boos!

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 13:49

Naar mijn mening kan een jury nooit te streng zijn Haha!

Tja dit maak je mee in de dressuurring.....!

DTLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 13:58

De ene keer punten ze te hoog, de andere keer te laag. Soms snap ik het ook niet hoor. Had zaterdag een wedstrijd, het ging onwijs slecht, had ik nog 152 punten... echt veel te hoog! Ik ben erg kritisch voor mezelf, maar neem van mij aan het was echt te hoog.

En de andere keer denk je goed gereden te hebben en dan is het weer omgekeerd, wat dat betreft is dressuur erg moeilijk in te schatten.

Springen is dan veel eerlijker tijd is tijd en een balk is en balk!

Volgende keer weer beter Ach gut

justicehcb

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 13:58

volgens mij kan een jury ook niet te streng zijn
iedere jury doet het op zijn eigen manier
ik had het weekend een 4 -2 voor me galop dat is dus 2 punten Bloos!
het is een jury sport dus je kan er niks aan veranderen
ik vond het wel grappig heb ik nog nooit mee gemaakt een 2 maar toch had ik nog 147 punten voor het eerst in de L met een pony van nog geen 4 jaar

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 13:59

Nee, daar kun je niets aan doen. Jurysport he, Knipoog
Een andere keer krijg je weer je punten als je ze niet verdient en zo houdt het elkaar aardig in evenwicht.

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 14:01

oke Scheve mond

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 14:05

ach jah,, idd jury sport,,

en je kannnatuurlijk wel zeggen naar mijn mening kan een jurylid niet te streng zijn, maar geloof me dat kan echt...

ik had namelijk 1 x 140 punten en der stond commentaar bij: staat scheef en niet 4kant.. dus wij op de film terug geken stond zo 4 kant als maar kon..

der stond: galloppas in de middendraf...
nou op de video stond een keurige middendraf zonder galloppas...

maar dit (zijn we later via via achter gekomen) was omdat ik een pony tussen de paarden reed en die kerel daar niet blij mee was,,

ik had echt nog nooit onder de 152 gescoord en dan in 1x 140... da was wel schrikken hoor,,
maar ja de week erop werd ik 1ste en 2de.. dus dan compvenseerd dat wel weer

zarko4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 14:15

heb ik ook een keer gehad ik had altijd rond de 165 punten en toen 132 de 1e had toen 154 weinig he nog niet eens een winstpunt

zarko4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 14:15

het laagste was 127 punten

justicehcb

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 14:16

127 Bloos!
hoe heb je dat gedaan?

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 14:17

ja ik was heel lang gelden derde met 148 punten dat was in B bij de C pony's.. de eerste had toen 150 punten

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 14:20

nou een meisje die ik ken had een x 119... hoe ze dat geflikt heeft snap ik ook niet..

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 14:27

de naam van jury is struns volgens mij
dus ik ga noooooooit meer bij blokker

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 14:58

Th0mas schreef:

Dat is ook wat drastisch, nietwaar? En de ene keer zul je wat ondergewaardeerd worden, maar de andere keer wat overgewaardeerd en daar hoor je nooit iemand over, maar het heft elkaar mooi op dan, toch? Gewoon lekker doortrainen en je niets van aantrekken dus Lachen

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 15:03

ach het is vaak zo´n verschil hoe jury´s jureren, maar ik kom vaker tegen dat er hogere punten zijn dat ik dacht. Heb uiteraard ook wel eens te lage punten naar mijn gevoel gekregen, maar dan heb ik zoiets van; ach de volgende keer beter.. het hoeft niet altijd een wp te zijn.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 15:06

Tsja goh, ze zullen daar in Blokker heus niet altijd dezelfde jury hebben Lachen.

En dan nog, stel dat je deze jury nog een keer hebt. Gewoon nu je coupons bewaren en dan een volgende keer extra letten op de punten die op je protocol genoemd staan.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 15:10

Ik zou me er gewoon niets van aan trekken. Als je volgende keer bij die jury /wel/ een winstpunt rijdt weet je in ieder geval dat je echt goed gereden heb.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 15:16

manic schreef:
Ik zou me er gewoon niets van aan trekken. Als je volgende keer bij die jury /wel/ een winstpunt rijdt weet je in ieder geval dat je echt goed gereden heb.

idd..

en neem een video camera mee,, dan kan je de proef terug zien om te kijken of t klopt...

heeft bij mij een x geholpen een jury terug te sturen naar de schoolbanken en heeft mij zelf al meerdere keren laten zien hoe confronterend t soms kan zijn en dat ik ook wel een extra lesje kon gebruiken..

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 15:19

OKIDOKI `:D

Eusebio

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 15:56

daantjuhhh schreef:
nou een meisje die ik ken had een x 119... hoe ze dat geflikt heeft snap ik ook niet..

Hoe bedoel je, hoe heeft ze dat geflikt? Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!
Dit is tegenwoordig geen uitzondering meer hoor.
Ik heb een keer 115 pnt gereden in de klasse M2 paarden, achteraf vroeg ik de jury netjes of ik achterstevoren op m'n paard zat? Geen commentaar. Boos! Ben in beroep gegaan bij de KNHS, zij konden er niets aan doen. We hebben deze proef op film, het was goed voor een dikke winstpunt, maar het bracht alleen maar verdriet en woede. Boos!
Dus niet zo snel je oordeel klaar hebben, dit kan jou ook overkomen, en vaak zonder aantoonbare reden. Verdrietig

Snan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 16:12

Fitzroy schreef:
Een andere keer krijg je weer je punten als je ze niet verdient en zo houdt het elkaar aardig in evenwicht.

Idd. Lachen

En tsja, het is en blijft een jurysport he..

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 16:27

Eusebio schreef:
Hoe bedoel je, hoe heeft ze dat geflikt? Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!
Dit is tegenwoordig geen uitzondering meer hoor.
Ik heb een keer 115 pnt gereden in de klasse M2 paarden, achteraf vroeg ik de jury netjes of ik achterstevoren op m'n paard zat? Geen commentaar. Boos! Ben in beroep gegaan bij de KNHS, zij konden er niets aan doen. We hebben deze proef op film, het was goed voor een dikke winstpunt, maar het bracht alleen maar verdriet en woede. Boos!
Dus niet zo snel je oordeel klaar hebben, dit kan jou ook overkomen, en vaak zonder aantoonbare reden. Verdrietig

HOHOHO
rustig,, relax, haal diep adem en tel tot 10..

voor mij is t een raadsel hoe ze dat geflikt heeft...
ik denk dat iedereen denkt als ze ergens op een lijst 119 punten staat dat ze denken wat heeft zij gedaan om zulke punten te halen..

ik ben toch niet raar omdat ik dat denk..
voor mij is zoiets gewoon een raadsel..

tuurlijk kan mij zoiets een x overkomen.
maar ik mag toch wel afvragen wat zij gedaan heeft,,, (volgens die jury)
das toch niet zo raar..

en over snel oordeel..
dit is een jaar geleden dus zo snel is mn oordeel niet

Eusebio

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 16:39

Volgens mij had onze jury toen een black-out of zo............. Verward
We waren met 6 combinaties waar er 3 een verliespunt hadden, dit is echt te zot voor woorden. Iedereen had netjes gereden, en er zijn jury's die in hun hele loopbaan misschien maar 1 of nog nooit een verliespunt hebben gegeven. Buitenstanders hadden echt zoiets van jemig wat is dit, dus vandaar mijn oordeel. Het topic heet toch: Te strenge jury! Bloos Deze jury mocht uiteindelijk een jaar niet jureren. Bloos!

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 17:25

Th0mas schreef:

Oke, die naam ga ik dus onthouden Knipoog

Ja, soms snap ik ook nooit hoe ze kijken.
Zoals gister, ik had echt m'n slechtste proef ooit gereden.
Het was echt ontzettend erg, net alsof ik nog B reed Bloos
Toch nog 154 en 156 punten! Nou, daar breekt m'n klomp dan!
En een ander meisje, die had heel goed gereden en die had 2 keer 148 punten.
Jammer genoeg konden we niks vragen want de jury was al heeeel snel weg. Beetje vaag, ze moeten toch verplicht blijven om commentaar te geven? Verward

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 18:38

Als die jury toevallig meeleest dan zou ik inderdaad nóóit meer daar naartoe gaan.Hij zal jou echt niet expres laag hebben gepunt hoor.Die juryleden doen het ook maar voor de lol.En dat jij het meer waard vond dat is pech hebben.Er zijn vast ook wedstrijden geweest die je nooit verdiend had om een wp te rijden.Sta je nu weer quite.