En zo ja, om welke reden ?
Ikzelf ben tot 2x toe
gediskwalificeerd. Dit kwam doordat ik de pony niet onder controle had, en daardoor extra voltes moest rijden..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
gediskwalificeerd. Dit kwam doordat ik de pony niet onder controle had, en daardoor extra voltes moest rijden..
)
XLC70 schreef:Het was verdorie een B-proefje, in het regelement staat zelfs dat je een B-combinatie niet mag diskwalificeren omdat je ze de kans moet geven om ervaring op te doen...
Daarom blijf ik die jonge beesten altijd eerst in de B starten... Maar als het op deze manier moet...
Loezjuh schreef:Ik zelf nooit, maar laatst was er een meisje dat gediskwalificeerd was omdat haar pony ging plassen in de ring..
timilon schreef:ik vind het trouwens erg vreemd dat men gewoon nog met bitringen mag rijden(heb er gister weer 3 gezien)en dat men geen berisping krijgen vor de kale plekken op de flanken van het paard(door toedoen van sporen).
Of ben ik nu echt heel blonT
Echt ik dacht dat ze juist goed waren .. kan je me uitleggen waarom die dingen verboden zouden moeten worden op wedstrijden?
(weg van die enge bakdeur)