Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Leone schreef:Hangt er denk ik vanaf hoe belangrijk het voor je is om verder te komen in de sport.....
Elisa2 schreef:waarschijnlijk bedoelt ze de hoeveelheid winstpunten..maarre ik zou eens gaan kijken of je paardje wel recht is..www.hoefkatrol.com..lees maar eens..kan een oorzaak zijn..zoek een goede instructeur en ga er tegen aan..je moet met ieder paard kunnen rijden..ook wedstrijden..je kan wel weer een ander kopen maar daar krijg je op den duur dan ook problemen mee...
chalotje schreef:Waarom werk je hem thuis niet gewoon door tot je zeker weet dat je ook echt wat met hem kunt in de proef. Je kunt dan toch gewoon wedstrijden door blijven rijden met je andere paard en met hem kun je wat meer doortrainen.
kadans16 schreef:Beetje radicaal geantwoord.Waarom zou ze er met een ander ook problemen mee krijgen![]()
Soms past een combinatie gewoon niet.Er zijn slechts heel weinig ruiters die met elk paard (wedstrijden) kunnen rijden zoals jij zegt.
Kom op ,een beetje doordachter antwoorden mag wel.
Elisa2 schreef:ieder ruiter kan dat..maar iedere ruiter moet dat wel willen leren..als ze het niet willen leren dan krijgen ze met een ander paard ook geheid weer problemen..ik zeg het expres heel zwart/wit omdat ik mensen er op wil wijzen...dat je als ruiter zijnde nooit klaar bent met leren..en als je een probleem hebt met een paard, je die altijd op moet lossen en er nooit voor weg moet lopen door hem te verkopen etc. omdat het 9 v/d 10 x een probleem is wat door de ruiter veroorzaakt is {of vorige ruiter{s}en door de ruiter ook weer opgelost moet worden..
Elisa2 schreef:als ieder z'n eigen problemen oploste ook..tuurlijk kan het een x voorkomen dat het echt niet klikt...maar met alle respect topruiters weten wel wat ze doen,anders zaten ze niet aan de top..veel ruiters denken dat ze dat ook weten maar weten dat niet en rijden het 1 na het andere paard naar de stinkmodder..ruiters moeten eens leren naar zich zelf kijken,mensen kiezen veels te vaak voor de gemakkelijkste weg..ten koste van de paarden