Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Imerose schreef:Nee, ze zal er hoogstens meer door struikelen maar dat is allemaal niet het geval. Wel is niet sterk van achteren, door die krampigheid slijt alles harder als normaal en ze is inmiddels alweer 15. Maar ik heb nooit het idee gehad dat dat het doel isvan B proef (achterhand erbij)
Imerose schreef:Dat mijn paard op de voorhand loopt geloof ik graag, en als ik de Bit mag geloven lopen er zo genoeg paarden in de B, die ook hun punten halen.
Citaat:Het is toch zeker verboden om te gaan rijden in de bak als je niet mee doet aan een wedstrijd. Bij mij op de vereniging kun je verschillende pakketten aanvragen. Bij een wedstrijdpakket mag je enkel starten op de rijvereniging, dus niet zomaar komen rijden.
Citaat:Mijn instructrice en meerdere mensen op stal zeiden al een tijdje van zo Roos is weer helemaal terug wanneer ga je weer, dus na enige twijfel toch maar weer opgegeven. De onderdelen die zonder spanning gingen rijden we ook gewoon een zes of zeven en naar mijn mening is dat voldoende??
Kijk anders eens op de foto's van:
[HAW] Roosje weer aan het werk!!
daar staan foto's van twee maanden geleden (dus inmiddels zijn we ook twee maanden verder met conditie opbouwen), dan weet je een beetje wat je (ver)beoordeelt.
Daarnaast kan je er volgens mij ook nooit achter komen hoever je bent als je het niet eens probeert. Nu weet ik waar ik ben, dus kan ik verder sleutelen. Of misschien maar helemaal niet als ik jullie mening zo hoor.
Imerose schreef:tja ik had ook het idee dat zo het niet zo vreselijk drama was, maar als ik hier de reacties hoor kan ik beter stoppen.
Imerose schreef:tja ik had ook het idee dat zo het niet zo vreselijk drama was, maar als ik hier de reacties hoor kan ik beter stoppen. ze heeft inderdaad een lange hals en daarbij rij ik pas vier jaar. Ik vind het moeilijk om de teugels korter te nemen omdat ze dan vaak heel diep gaat lopen en dat is ook weer niet de bedoeling, maar goed, daarvoor hebben we les.