lachen naar jury

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lach jij naar de jury met groeten?

A: Nee
14 (9%)
B: ligt aan mijn humeur
25 (16%)
C:Ja
112 (74%)

Totaal aantal stemmen: 151

Ojajoh

lachen naar jury

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 12:05

ik was nieuwsgierig hoeveel ruiters er wel /niet lachen(glimlachje) bij het groeten Haha!
geef jij een glimlachje of houd je je kop stijf?
en waarom? Lachen

ik zelf probeer het wel maar moet bekennen dat ik soms dus te zenuwachtig ben om te glimlachen en daarom dus een stijve kop heb Bloos

en tot nu toe zijn het alleen onderlinge oefenwedstrijden geweest
geen idee hoe ik straks ga reageren bij mijn eerste officiele wedstrijd Bloos! Haha!

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 12:09

persoonlijk denk ik dat je dan symphatieker gevonden wordt wat ws je punten wel ten goede komt.

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 12:23

Ik lach altijd naar de jury. Soms misschien als een boer met kiespijn als ik erg nerveus ben, maar ik vind dat een klein glimlachje er wel vanaf kan. Je groet immers de jury. Groet jij ooit iemand op straat zonder een vriendelijk knikje of lach? Ik vind het wel zo beleefd.

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 12:24

Ik heb nog nooit gelachen Schijnheilig Het gaat er niet om of ik symphatiek ben toch? En symphatiek/glimlachje heeft niet zoveel met elkaar te maken. Sommige juryleden zitten ook te kijken alsof ze je t liefst gelijk de ring uit sturen...maar dat valt dan juist nog mee!
Dat betekent niet dat ik boos kijk, maar gewoon neutraal/geconcentreerd.
Laatst bijgewerkt door Ctal op 17-01-05 12:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 12:24

ik lach altijd!!!!
Het is wel altijd netjes vind ik zelf!

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 12:32

Afgelopen zondag had mijn moeder iemand in de ring (ik zat te schrijven) en die zat cónstant bij ons naar binnen te lachen.
Telkens als ze bij ons langsreed weer naar binnen kijken en een zenuwachtig glimlachje Rolleyes
Heel erg irritant... Als het maar een béétje kon kwam er weer zo'n lach bij ons naar binnen Ziek

Ik denk dat je beter met je paard en met je rijden bezig kan zijn, dan je af te vragen of je wel glimlacht, of dat je wel ontspannen kijkt.
Ontspannen kijken is natuurlijk ok, maar ga niet recht bij de jury naar binnen zitten lachen.
En bij het groeten... Tsja. Mag je lekker zelf weten. Punten scoor je nog altijd met je rijden, en niet of je vriendelijk naar binnen lacht.

Rachel_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 12:33

ik moet altijd lachen als ik de jury ziet,
ookal lachen hum niet Knipoog

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 12:34

Ik reed vroeger altijd met mn mond open, nu is dat een beetje veranderd in een glimlachje. Gewoon met mn mond dicht.

AnneG

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 12:39

Ik lach altijd pas als ik klaar ben en het goed is gegaan! Haha!

Leone

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 16:16

Ik doe een poging hangt er wel een beetje vanaf hoe mijn paard gaat, en altijd na de proef belonen ook al ging hij nog zo verrot.

Imerose

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 16:23

Ik probeer het inderdaad ook altijd maar, maar met afgroeten gaat het altijd een stuk makkelijker als aan het begin van de proef. Na de preof belonen vind ik ook altidj belangrijk, of je paard nou braaf is geweest of niet. Voor je paard, maar ook voor indruk die je achterlaat op de jury.

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 16:23

ik probeer altijd wel te lachen. soms maakt mijn pony in een keer een slyding stop bij het groeten en dan schiet ik echt ik de lach. of mijn vader die kan ook soms zo idioot doen dat hij echt heel hard de proef gaat voor lezen en dan kan ik mijn lach niet inhouden. en met het afgroeten probeer ik ook altijd te lachen naar de jury. maar ik vind ook dat je tijdens de proef gewoon serieus moet bezig zijn met je paard. ook al kan ik dat soms niet Tong uitsteken maar ik rij dan mijn proef wel gewoon netjes door. Haha!

Michelle85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 16:42

ik lach eigenlijk nooit! Maar afgelopen zondag liep mijn paard zo fijn, ik zat gewoon te genieten onderweg! Echt geweldig! Dus toen heb ik wel gelachen, maar meer van binnen!

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 17:07

Ik probeer nooit te lachen.. ik doe dat meestal gewoon. Als ie loopt te kloten niet.. dan ben ik zo supergeconcentreerd om hem "in track" te houden.. maar als alles "vanzelf loopt" zit ik gewoon met een brede smile te genieten hoor!!
Een keer heb geweldig mijn lachen in moeten houden.. toen moest ik afwenden bij E en paar sec halthouden etc. Wat doe ik.. ga ik daar groeten!! dummie.. ik had het gelijk door en schoot zo in de lach! Ik heb mijn proef uitgereden en de eerste pas uit de ring bijna van mijn paard gepletterd van het lachen.. De jury lag trouwens ook krom Knipoog

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 17:09

Ik vind het altijd mooi staan, om nou bij zo'n net plaatje met een chagereinige kop te gaan rijden. Helaas kijk ik meestal overgeconcentreerd (lees: boos), en kom ik al glimlachend niet verder dan het afwenden bij A.

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 17:25

Passionato schreef:
Een keer heb geweldig mijn lachen in moeten houden.. toen moest ik afwenden bij E en paar sec halthouden etc. Wat doe ik.. ga ik daar groeten!! dummie.. ik had het gelijk door en schoot zo in de lach! Ik heb mijn proef uitgereden en de eerste pas uit de ring bijna van mijn paard gepletterd van het lachen.. De jury lag trouwens ook krom Knipoog

hahaha hier precies hetzelfde verhaal Haha!
alleen kon mijn jury er niet om lachen... chagerein..
mja ik heb nog nooit zo gelachen onder een proef Tong uitsteken
en ja ik lag ook altijd wel ff naar de jury.. soms niet of met moeite Tong uitsteken

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 17:41

Als ie goed geleopen heeft lach ik wel.. Maar als ik aan het rijden ben, lach ik zelden. Dan ben ik zo bezig met rijden.

En als ie slecht heeft gelopen, lach ik als een boer met kiespijn, of helemaal niet.

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 17:43

Bij het groeten geef ik altijd een grijns Haha!
Heb een keer geschreven bij een jury en bij een lachend-groetend gezicht kregen ze (als het goed was) een 7 ipv een 6 Tong uitsteken

Melanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 17:52

Nee, ik lach nooi naar de jury ik ben dan veel te gecongentreerd bezig Tong uitsteken.
Laat ik het maar niet gaan doen ook, mijn zusje is doordat ze aan het lachen was weleens vergeten te groeten Haha!

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 18:00

Hm, eigenlijk niet. Maar soms gaat het onbewust Haha! Dan komt mn Heit zo naar me toe 'Wat lachte je lief naar de jury Tong uitsteken' Haha.

Ik vind het irritant als iemand de hele tijd onder de proef met een big smile naar jury gaat kijken enzooi.

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 18:29

Tegen mij wordt ook altijd gezegd, lach toch een, of vind je het welleuk?? Als ik aan het rijden ben en me dus moet concentreren, kan ik gewoon niet met zo'n opgeplakte smile te paard zitten. Heb wel geleerd dat als er eens iets fout gaat in de proef dat ik dan ff lach en niet nóg bozer ga kijken.

Elm0MaiSj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 18:34

N0uw,,ik lach eigenlijk n00it bij het gr0eten. Mah bij s0mmige lui dan vraag ik me wel eens af h0e ze aan hun punten k0men,,dusj mayb dat tha k0mt d00rdat sje lachen,,! Ga'k zaterdag is ff pr0bern,,! (A)

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 19:17

Altijd, ik ben altijd vrolijk wanneer ik mijn proef mag rijden. Lachen
En bij stress, masker op. Haha!

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 20:20

Ik lach altijd naar de jury! Haha! Ik vind het vriendelijk en beleefd, en ik doe het gewoon altijd Tong uitsteken

tenemieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 20:33

ik lach altijd naar de jury. ookal is het slecht gegaan probeer ik toch nog eens te lachen bij het groeten Tong uitsteken