Jury's die niet kijken..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Noukie

Jury's die niet kijken..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-05 22:02

ok, dan moet ik wel eerst toegeven dat ik tijdens mn proef rustig het jurhokje en de kantine enz in zit te kijken.....Haha!

maargoed, ik vind het over het algemeen niet erg als ik andere punten krijg dan wat ik verwacht had. Mijn gevoel kan anders zijn dan het beeld, de jury kan gewoon wat anders gezien willen hebben... Kan gebeuren, uiteindelijk zijn we allemaal mensen.

wat ik dan wel behoorlijk irritant vind is als een jury gewoon niet kijkt! dat je teken krijgt om te beginnen, bij A binnenkomt en zij gewoon zitten te kleppen met schrijver enz. En dan dat soort dingen de hele proef door.
ik snap best dat je niet non stop geconcentreerd kan zijn, en je soms ook tegen schrijver moet praten om je commentaar duidelijk te vermelden enz. Maar doe iig nog een beetje alsOF ik interresant ben denk ik dan Knipoog
en geef dan geen commentaar ipv dingen te gaan neerzetten die gewoon echt niet kloppen (zo viel mn pony eens in galop tijdens de middendraf volgens de jury, terwijl hij juist helemaal blokkeerde en niet meer vooruit ging Haha!)

maar voor de duidelijkheid: dit maak ik helemaal niet vaak mee, vandaag toevallig weer, meestal gaat alles gewoon goed en ben ik het ook met meneer of mevrouw jury eens over mn punten.

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 22:06

Weet je eigenlijk kan ik hier niet over oordelen. Als ik mijn proef gereden heb weet ik niet of ik een man of vrouw als jury had en hoe ze eruit zag.
Op een of andere manier zie ik niks meer als ik een proef rij.

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-05 22:10

ik zie meestal ook niet veel hoor (vroeg mn moeder laatst "en, hoe was het nou om voor een tribune te rijden" ik: "tribune? waar?" Haha!)
maar met binnenkomen kijk je meestal recht t juryhokje in en met groeten kijk je de jury aan, dan zie ik t meestal vooral. En soms als je tijdens de proef zo rijd dat je richring jury gaat ook, gaat bij mij soms automatisch (slechte eigenschap eigenlijk dus)

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 22:13

Tja, dat heb ik ook een keer of twee, drie gehad. Dan staat er bijvoorbeeld dat je te voorwaarts ging, terwijl je veel te sloom ging, tuurlijk...Haha!

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 22:19

Sommige jury's kijken idd echt niet. Maar dat heeft ook wel eens voordelen! Als ze iets niet zien moeten ze volgens de reglementen een 6 geven. Als het dus slecht ging kan je toch nog eens een zes hebben.
Als je lekker rijdt is het idd behoorlijk kl*te als ze niet kijken. Hier in de buurt zijn ook jury's waarvan je zoiezo twijfelt of ze de overkant van de bak wel zien, zelfs als ze opletten...

suusjuh_1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 23:12

Wel balen als je hem heel goed hebt gereden, en ze dat niet eens hebben gezien!maargoed als je een hele erge fout had gemaakt hadden ze dat ook niet gezien!

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 23:26

het is heel vervelend! maar soms kan het ook in je voordeel werken (heb ik ook al een paar keer gehad) was het vandaag weer dan?? want je reed bij een erg strenge jury hoorde ik

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 23:27

Ja, daar stoor ik me ook aan, en ook aan het einde bij de laatste keer groeten, zitte ze vaak al andere dingen te doen, daar kan ik me kapot aan ergeren.

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-05 23:31

hetismij schreef:
het is heel vervelend! maar soms kan het ook in je voordeel werken (heb ik ook al een paar keer gehad) was het vandaag weer dan?? want je reed bij een erg strenge jury hoorde ik

ja! ze keek gewoon niet! (en dat heeft me geloof k wel mn winstpunt gekost, maja).
Ik altijd juist daar starten omdat er hele goeie (wel streng, maar eerlijk) jury's zitten Knipoog
maar, ik had eerste proef nog 1.52 en voor eerste keer weer M2 met die was dat helemaal niet slecht. (ik bedoel, je hebt vorige keer dat ik daar was gezien hoe maf ie kan doen Knipoog)

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 23:32

ik kijk bij het groeten naar de jury, en verder zie ik hem/haar eigenlijk helemaal niet Schijnheilig Haha! maar mijn moeder die let dan wel eens op de jury als ik mijn proefje rijd, en laatst moest ik de overgang naar draf maken, bij F vanuit galop, en die maakte ik pas bij M, was even communicatie fout Knipoog stond er bij de ene jury een 8 keurig gereden, en bij de andere een 4, welke had nou zitten slapen? Knipoog maar heb ik dus al wel eens vaker gehad Lachen

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 23:37

Noukie schreef:
ja! ze keek gewoon niet! (en dat heeft me geloof k wel mn winstpunt gekost, maja).
Ik altijd juist daar starten omdat er hele goeie (wel streng, maar eerlijk) jury's zitten Knipoog
maar, ik had eerste proef nog 1.52 en voor eerste keer weer M2 met die was dat helemaal niet slecht. (ik bedoel, je hebt vorige keer dat ik daar was gezien hoe maf ie kan doen Knipoog)

nou erg vaag dus!! maar 152 is netjes!! dan zit die winstpunt er in je volgende wedstrijd wel in!

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 23:44

Ik heb ook wel eens een jury gehad die helemaal niet oplette. Dat was vorig jaar, ik had het niet gezien, maar mijn vriendin was het al een paar proeven opgevallen.
Toen ik mijn protocol terug kreeg snapte ik het ook wel. Mijn paard was 3 keer uit galop gevallen en ik had een 7 voor die volte Clown
Tja ik vind het irritand, kun je net zo goed voor jezelf rijden, was destijds een onderlinge wedstrijd.

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-05 23:45

als hij zich weer zo netjes gedraagd wel! Knipoog haha, met hem weet je het nooit, maar iig weet ik dat ie wel gewoon M2 klaar is, dat is wel prettig. Had m vroeger al es M2 gestart, maar dat was een stuk minder over het algemeen.

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 00:14

Ík merk het meestal in mijn voordeel. Zo had ik laatst bijvoorbeeld een hele domme actie. Ik moest een linksomkeerd rijden in draf en daarbij doorzitten. Sprong mijn pony perongeluk aan in galop(mijn fout, hij is heel goed aan het been dus heb waarschijnlijk een soort van galop hulp gegeven). Maar dat had de jury dus helemaal niet gezien, de schrijfster wel maar dat was een stalgenoot van me dus die hield haar mond Knipoog

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 01:32

Als ruiter let ik ook nooit op of de jury wel oplet (ik blijf voor de zekerheid maar controleren of zijn vlechtjes nog goed zitten Bloos ).

Als jury heb ik natuurlijk momenten dat ik dingen niet zie. Zeker als er al 39 combinaties zijn geweest, dan wil het heel soms eens gebeuren dat ik wat mis Cool

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 01:37

tuurlijk elke jury mist wel eens iets!
zo had ik van K-X-M hand veranderen en hals laten strekken..
maar ik deed de proef uit mn hoofd en kwam pas bij de E er achter dat ik van hand moest veranderen dus werd t E-M van hand veranderen zonder hals strekken.. en toch nog een 7....
erg vreemd.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 01:41

oohja en een vriendin van mij,, had een 4 op traver en t commentaar was viel uit de gallop...???????

traver die doe je in draf dus hoe kan die nou uit de galop vallen???
hihihihi

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 01:42

Haha!

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 10:04

Soms vraag je je idd weleens af waar de jury naar heeft zitten kijken. Had ik in de M2...volte de verkeerde kant op gereden. (Op BXE lijn) En ik dacht bij mezelf al dit klopt niet. Maar hoorde geen bel of wat dan ook dus maar doorgereden. Had ik een 7 voor die volte Schijnheilig

Dit was in mn voordeel maar als je punten daardoor lager uitvallen lijkt me niet echt prettig Boos!. Ik heb me er zelf trouwens ook weleens schuldig aan gemaakt Schijnheilig Ik was aan het schrijven en de jury die bleef maar doorpraten hah volgens mij had ze de helft van de proeven ook niet gezien!

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 10:09

missmuts schreef:

Als jury heb ik natuurlijk momenten dat ik dingen niet zie. Zeker als er al 39 combinaties zijn geweest, dan wil het heel soms eens gebeuren dat ik wat mis Cool

maar dat is logisch, jury's blijven mensen en volgens mij is het vrijwel onmogelijk echt alles, maar dan ook alles, te zien..

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 10:35

Ik heb het ook een keer gehad ja. Erg banketstaaf... Maar goed ik had hele lage punten gehad en er stond geeneens commentaar bij Verward
Mijn vriendin stond naast die auto van de jury en die man zat dus alleen maar te praten met zn schrijver en zei af en toe ja geef maar een 5.

Maar goed ik was het verder eens met mn punten want het ging gewoon ontzettend slecht Haha!
En dat geeft ook niet, maar toon een beetje interesse...

idje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 13:30

Dit is ook een leuke.
Stond ik mijn buurman eens te lezen, vergat ik een complete grote volte.
Die heeft hij dan ook niet gereden, maar had er wel een 7 voor! Haha!
De jury was een bekende, dus later een gevraagd wat deze van die volte vond. Bleef bij hoog en bij laag volhouden, dat buurman een prima grote volte gereden had. Clown

Elm0MaiSj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 18:53

Tsjaa,,jurysport,, Verward

theelichtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 19:00

ik heb het ook eens meegemaakt, moest binnekomen en ik moest even wachten, ze waren nog de punten van de vorige aan het opschrijven! ze hadden alleen nog maar de eerste 4 deeltjes ingevuld! echt schandalig von ik het ! marja.. niet veel aan te doen

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 19:06

Toch schijnt dat een hele leuke jury te zijn hoor Lachen. Ik had haar eigenlijk gehad, maar helaas is dat op het laatste moment omgewisseld. En dan bedoel ik ook helaas Haha!. Misschien dat je mij nog hebt gezien, ik startte na jou met een Fjord.
Ik heb het ook eens gehad, dat een jury niet keek. Echt heel erg vind ik dat. Zeker als ze niet eens kijken met groeten. Tot de volgende keer Lachen.