maargoed, ik vind het over het algemeen niet erg als ik andere punten krijg dan wat ik verwacht had. Mijn gevoel kan anders zijn dan het beeld, de jury kan gewoon wat anders gezien willen hebben... Kan gebeuren, uiteindelijk zijn we allemaal mensen.
wat ik dan wel behoorlijk irritant vind is als een jury gewoon niet kijkt! dat je teken krijgt om te beginnen, bij A binnenkomt en zij gewoon zitten te kleppen met schrijver enz. En dan dat soort dingen de hele proef door.
ik snap best dat je niet non stop geconcentreerd kan zijn, en je soms ook tegen schrijver moet praten om je commentaar duidelijk te vermelden enz. Maar doe iig nog een beetje alsOF ik interresant ben denk ik dan

en geef dan geen commentaar ipv dingen te gaan neerzetten die gewoon echt niet kloppen (zo viel mn pony eens in galop tijdens de middendraf volgens de jury, terwijl hij juist helemaal blokkeerde en niet meer vooruit ging

maar voor de duidelijkheid: dit maak ik helemaal niet vaak mee, vandaag toevallig weer, meestal gaat alles gewoon goed en ben ik het ook met meneer of mevrouw jury eens over mn punten.