Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ethelate schreef:Ik zou wat doen aan de opvoeding van je paard. De mijne komt ook overactief de trailer af, maar ze heeft gewoon te luisteren.
*mandy schreef:Misschien een domme vraag, maar waarom ga je er niet rijdend heen? Dan heb je daar het gezeur niet me opzadelen en je pony hoeft ook niet met zadel op de trailer in. Ik zou bang zijn dat mijn zadel beschadigd zou worden. (Vooral tijdens het in- en uitladen.)
Venetia schreef:Dit is wel erg makkelijk gezegd. En beter stress op ander terrein voorkomen, dan daar voortdurend kwaad te worden omdat het paard niet stilstaat. Dat zie ik veel gebeuren. En het dan raar vinden dat hij na tien schoppen de volgende keer de trailer niet meer opwil. En dan natuurlijk weer boos worden!En mederuiters stuiven om je heen. Ik heb het al een keer gehad dat ik mijn paard op concours aan het afzadelen was, en dat iemand gewoon tegen mijn paard aanreed. Mijn paard schrok en mijn zadel vloog door de lucht. Gelukkig was de boom niet gebroken. Dáár beschadigde mijn zadel nou wél van!
Sorry, maar dan kun je je paard beter thuis opzadelen.