wie gaan er allemaal naar de NRPS hengsten show

T is misschien een kort berichtje maar k ben wel heeeel beniewd!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Soraya92 schreef:Ik ga heen!! Maar wel als groom met onze 2 supercoole hengsten ; Edgar & Moran ! Ik ga dus lekker groomen en rondkijken naar nog meer mooie paardjesss:D
Kylan schreef:Edgar? Die crosst toch onder Justin Maarse? Das idd een super mooi dier!! In Nijeberkoop was ik cross aan het lopen toen kwam ie irl voorbij, eerst had ik em alleen maar van foto's gezien! Het is echt een plaatje!
reddytobias schreef:leuk!! maar ben nog steeds benieuwd naar jouw pony Soraya!!! edje en moran kennen we intussen!! ben benieuwd hoe het crossseizoen gaat met justin en edje...ze zijn namelijk erg snel gegaan!!
Soraya92 schreef:Dat klopt helemaal!!:)
gomir schreef:Toch niet helemaal, de meeste hengsten laten alleen zichzelf zien. Er zijn er altijd maar een paar die een showblokje met nakomelingen in elkaar gedraaid hebben
Afgelopen jaar was Santo Amigo er met nakomelingen. Het jaar ervoor(geloof ik) iig King Kadanz. Twee jaar terug gaven Petra van Esch en haar vader(?) een show met Solied en Sultano tegelijk in de baan