Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lindaB schreef:Wanneer de ruiter Z2 heeft gereden met meerdere pony`s/paarden en een paard start wat zz-licht of hoger loopt zou je dan dispensatie kunnen krijgen voor het zz-licht?
Normaal start je de hoogst gezamelijke klasse, maar in dit geval?!
Nistria schreef:Nee, dat kan niet.
De stap van Z2 naar ZZ-licht is toch best flink, ZZ-licht is nationaal. Dit wordt door velen onderschat als ik de uitslagen lees.
Maar waarom zou je?
Nistria schreef:Nee, dat kan niet.
De stap van Z2 naar ZZ-licht is toch best flink, ZZ-licht is nationaal. Dit wordt door velen onderschat als ik de uitslagen lees.
Maar waarom zou je?
CGJ12 schreef:Toch zijn er amazones (junioren) die dispensatie hebben gevraagd (EN GEKREGEN!) om met een nieuw Z2-paard gelijk ZZL te mogen starten terwijl ze zelf nooit hoger hebben gereden dan Z.......
Vraag me niet hoe het kan, maar het is verleend.......
joyce B schreef:ach, is toch ook eigen verantwoordelijkheid? Zijn er al wachtlijsten voor ZZ-licht wedstrijden? Zo ja, zouden ze misschien inderdaad wat strenger moeten worden
joop007 schreef:Snap sommige in het ZZ-licht niet die blijven keer op keer ergens in de 50% rijden.....Wat is daar leuk aan