Ben het helemaal zat

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xjessx

Ben het helemaal zat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-04 18:28

pfff.. vandaag wedstrijd gehad, nou ik zeg echt NOOIT dat het goed gaat, zei ik het vandaag een keer het ging echt super kon gewoon niet beter, vind de jury het maar niks, had 2 keer 154 Verward
Volgens mij zijn ze naar de nascholing geweest ofzo dat ze wat strenger moeten jureren want ik weet echt niet hoe ik het beter kan doen hoor, iemand nog meer last van?

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 18:47

ja komt me bekend voor Tong uitsteken
had vandaag gereden nouja was een keer verkeerd gereden Tong uitsteken
maare voor de rest ging het egt super was egt tevreden want zat de laatste tijd in een dip maarja jury was derna niet meer zo tevereden Boos!
had 156-2

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-04 19:05

klinkt misschien echt heel kinderachtig hoor, maar vond het gewoon eindelijk een keer goed gaan krijg k zulke punten mjaaa, volgende keer beter

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 19:14

andersom zal het ook wel eens gebeuren, heb het ook een keer gehad. Ik had met een proef die voor mijn gevoel best goed ging 144, die keer daarna had ik het idee dat het net zo goed was, 170. Ik heb nog steeds geen idee waarom die jury mij zo slecht vond..

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 19:18

Ik had het gister, goeie proef, niet super, maar erzaten goeie stukjes tussen. Resultaat: 155.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 19:26

xjessx schreef:
pfff.. vandaag wedstrijd gehad, nou ik zeg echt NOOIT dat het goed gaat, zei ik het vandaag een keer het ging echt super kon gewoon niet beter, vind de jury het maar niks, had 2 keer 154 Verward
Volgens mij zijn ze naar de nascholing geweest ofzo dat ze wat strenger moeten jureren want ik weet echt niet hoe ik het beter kan doen hoor, iemand nog meer last van?

Kan altijd gebeuren. Ik heb het zelf ook wel eens, dat ik het echt fijn vond gaan en dat het net lijkt alsof ik de coupon van iemand anders heb gekregen. Maar andersom is het ook wel eens. Je rijdt niet zo goed en je krijgt toch veel punten. En zo moet het zich dan compenseren.
Neem de volgende keer je proef toch eens op video op, en kijk hem dan thuis even na met de punten erbij. Veel succes bij je volgende wedstrijd!

De bijscholingen zijn volgens mij nog niet begonnen. Ik ben er althans nog niet heen geweest. Maar ik heb in al die jaren ook nog nooit meegemaakt dat we opdracht kregen om strenger te gaan jureren. Knipoog

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-04 19:31

idd, dat ga ik ook de volgende keer doen scum Knipoog maar het halsstrekken ging gewoon super lager en ronder ging gewoon niet had ik daar een 5 voor t kon gewoon niet ik begreep er geen donder van, stond erbij achterhand wijkt uit bij F, nou en? het gaat toch om het halsstrekken en het inzetten mjaaaa, ik kan er gewoon niet tegen haha eigenlijk best kinderachtig t ging gewoon zo goed!! had er echt een super gevoel over

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 20:39

wel zonde.. *LOL*
maar ik had het vlede ×
juist andersom ik dacht dat ik het
slecht deed was het juist hartstikke goed..
maarja wel zonde van je puntjes hoor jess Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 20:44

Volgende keer weer beter!

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 20:44

egt zonde indd wat jamie al zeg.
en erg vervelend Verdrietig
bij mij was het ook een keer
het ging super op Summy en ik had 150 punten Verward
ik snapte er egt niks van

ik hoop dat het volgende keer niet zo is bij je wedstrijd

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 20:49

ik had zaterdag, had een 5 voor het wijken....... heb normaal een 7 of 8 en voor mijn gevoel ging ie vet goed, en in mn eerste proef een 6 voor mn achterwaarts met commentaar; moet directer voorwaarts..... dat beest ging gigantisch scheef en kwam tegen de hand (wat als commentaar bij mn wijken stond.....wat bij het wijken niet zo was, heb t op video) maar ja, ik snap er nooit wat van.... als ik K*T heb gereden heb ik vaak WP en als t lekker ging voor mijn gevoel heb ik meestal onder de 150 Punten.......... raar....

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-04 20:57

saffier, ik had precies hetzelfde alle dingen die bij m'n oefeningen stonden klopte gewoon niet, misschien zat ze wel uit d'r neus te vreten ofzo? had er gewoon een goed gevoel over en dan van die lage punten, vond t gewoon k*t mjaaaaa, idd volgende keerbeter

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 21:08

Mijn pony heeft vandaag onder de proef in galop een gat in de muur gebokt!!
toch 2e geworden van de 30 met 164 punten.. had ik ook niet echt gedacht.. ik schaamde me dood...Lachen

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-04 21:17

zal toch wel onderling geweest zijn zeker? Knipoog
dit was niet onderling

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 21:18

MissSisa schreef:
Ik had het gister, goeie proef, niet super, maar erzaten goeie stukjes tussen. Resultaat: 155.

Dat weten we zo langzamerhand nou ook wel

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 21:54

Citaat:
maar het halsstrekken ging gewoon super lager en ronder ging gewoon niet had ik daar een 5 voor t kon gewoon niet ik begreep er geen donder van, stond erbij achterhand wijkt uit bij F, nou en? het gaat toch om het halsstrekken en het inzetten

Als het bijv. F-H van hand veranderen daarbij de hals laten strekken is, dan telt ook het van hand veranderen op zich mee voor dit cijfer. Als je dus bijv. al tussen A en F van de hoefslag gaat en je komt er tussen H en C weer op terug, kan je ondanks het goede halsstrekken toch een lager punt krijgen. (dit was een voorbeeld he)

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-04 21:57

ja dat weet ik ja das wel zo, maar had niet het idee dat dat ook niet goed ging maarja, t is en blijft een jury sport heh Knipoog

Lampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 21:08

xjessx schreef:
zal toch wel onderling geweest zijn zeker? Knipoog
dit was niet onderling

Neehoor Horselover21 reed gewoon een officieel proefje.. Maar haar haf loopt dan ook super.. hiih dus 1 klein bokje maakt niet uit Schijnheilig Haha!
Hahah nee ziet er echt super maar dan ook supergaaf uit!!!

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 21:34

Soms denk je dat je lekker rijdt, heb je superlage punten, denk je dat het slecht gaat heb je hoog. Gebeurt zo vaak. Het is maar een enkele keer dat je het met de jury eens bent, als je dat niet wil moet je gaan springen. Ik zeg het ook wel eens, nu stop ik ermee, nu ga ik springen, maar dan ga je toch maar en heb je wel je punten, dan blijf je weer even dressuren. Maar je moet niet rijden voor de jury of voor de punten, maar om je pony te verbeteren!
Over die juryleden, ik heb van een aantal jury's gehoord dat er op de bijscholing vorig jaar of twee jaar terug gezegd is dat de M en Z strenger gejureerd moeten worden, want er zouden te veel Z combinatie's zijn...

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 21:41

Melanie15 schreef:
Dat weten we zo langzamerhand nou ook wel

Nou en dan is het nog niet verboden om het hier neer te zetten

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 22:27

Ik had afgelopen weekend juist andersom. Ik had een wedstrijd in de L1, en moest al 1e starten. Nadeel bij mij, mn paard is geen ochtendpaard (blijkt ook te bestaan, geloof je t nie, kijk naar die van mij Knipoog )
Nou jah, ik heb dus geen pas in de linkergalop gereden, alleen overkruisd en rechts. Wijken wou ook niet, middendraf kwam er niet 'normaal' uit... Ik dacht rond de 145, mn voorlezer/groom/ steun en toeverlaat dacht 150. Ga ik later mn coupon ophalen, 157!!!! En stond nog 8e van de 24 Haha!:D Dus jah, zo kan t ook!!!!

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-04 23:16

En dan is het niet erg Royaltjuh Knipoog Haha maar zo goed was het voor mijn gevoel nog nooit gegaan en dan zulke punten, had het eigenlijk niet verwacht, maarja volgende keer beter heh Knipoog Ik doe het ook om m'n pony te verbeteren en merk echt het verschil van helemaal in het begin en nu op wedstrijden, dat gaat nu gewoon veel beter, en meer als m'n best kan ik niet doen dus ik rijd gewoon hoe ik normaal ook rijd en anders niet Knipoog

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 23:18

maar er is vaak een groot verschil bij sommige mensen tussen wat de ruiters zien en wat de omstanders zien..

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-04 23:26

Tulandro schreef:
maar er is vaak een groot verschil bij sommige mensen tussen wat de ruiters zien en wat de omstanders zien..

Dat is wel zo, maar er kwamen ook onbekende naar me toe, vanneh: zoo ging wel heel erg netjes heh je heb m leuk aan het lopen, en dat geeft me dan helemaal een goed gevoel en dan voel k me gewoon poedersuiker na die punten maar ben dr alweer overheen hoor Knipoog

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 23:36

xjessx schreef:

Had ik pas ook, Luna liep voor dr doen super dan wordt je "beloond" met 2x 154