Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
VValar schreef:Dus allemaal stemmen op www.dressuurhoed.nl als jullie de achtelijke cap verplichting niet helemaal tot de grand prix willen doorvoeren.
VValar schreef:Dus allemaal stemmen op www.dressuurhoed.nl als jullie de achtelijke cap verplichting niet helemaal tot de grand prix willen doorvoeren.
WWWiske schreef:We hebben een e-mail van de FEI waarin staat dat ze niets kunnen doen aan beslissingen die in Nederland genomen worden mbt de hoed/helm, GrandPrix rijden met helm op Nederlandse Grand Prix wedstrijden is dus absoluut mogelijk en hierin kan de FEI niets doen.
Tyrza schreef:Ach kom op, niet overdrijven: ze zullen echt niet vanaf LT ook nog eens een helm verplichten. Dan moeten ze wel een erg dikke vinger in de pap van de FEI hebben...
Aimee schreef:Ik kan me nog een gigantische ophef herinneren, enkele jaren geleden, over het gebruik van het woord 'achterlijk' in een bepaalde context door een publiek persoon.....
CGJ12"]
Dat heb je dan mooi mis Tyrza......
De PSG wordt sinds een paar jaar in Nederland verreden zónder dat een 60% score meetelt voor je LT-klassering...........en dus om MT te mogen starten moet je 60% scoren in de I1 of de DS7 (deze was het geloof ik).
Om I1 te willen starten hoef je niet eerst PSG met 60% te zijn geweest.
Simpel gezegd: De PSG telt in Nederland NIET voor winstpunten, en is eigen een "onnodige proef" om ooit GP te gaan rijden.
Daarmee heeft Nederland de FEI regels al op eigen gebruik aangepast en laat de PSG zo dus op nationaal niveau niet onder de regels van de FEI vallen..........
Dus ook daar kan de hoed gelijk aan de kant. De FEI heeft de handen afgetrokken van de Nederlandse PSG.
[/quote]
Zoals ik al zei:
[quote="Tyrza schreef:Het zij zo...