Vanavond hadden Lucky en ik springwedstrijd in Laag Soeren.
Ik had me voorbereidt op een sjees rondje met meer noodsprongen dan normale ontspannen sprongen...
Het tegendeel gebeurde echter....

Het inspringen lukte voor geen meter, Lucky werd helemaal driftig van alle (drukke) paarden die lang haar heen gingen. Toch als ik dan op een hindernis aan reed was ze niet erg actief.
Net voordat ik de ring in mocht maar even de spoortjes omgedaan, en dat hielp goed!
Ze ging het parcours lekker door, nog een paar sprongen waar ik iet wat dicht onder kwam, maar dat was puur mijn fout.
We waren foutloos, en mochten door naar de aansluitende barrage (jee wat krijg je een zere benen van al dat stappen zeg.. (de B bestond uit 64 deelnemers....

Het inspringen voor de barrage ging heerlijk, nu was het ook mooi rustig in de inspringbak, dat scheelde een hoop voor Lucky.
De barrage ging opzich ook goed, ik had een iets te hoog tempo op hindernis 7 waardoor ik een balk had, maar het bleef gelukkig bij die ene balk.
De stijlpunten waren wel triest. Ik had 40,5 punt en daar moet ik nog heel blij mee zijn vergeleken bij de andere stijlpunten die uitgedeeld werden..

Uiteindelijk een tevreden 9e prijs!