Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marrie schreef:Tuurlijk kan je het zo duur maken als je zelf wilt. Ik heb ook heus niet alles van Pikeur e.d. maar toch bij elkaar is het een hoop geld en om dat nou in de kast te laten hangen en niet meer te kunnen gebruiken vind ik zonde.
grandeur schreef:Stom artikel, ik ken dhr vd Heuvel niet maar ik ben benieuwd wat zijn connectie is met de paardensport. Als je zelf niet in de paardensport zit, kun je ook niet oordelen over het wel of niet praktisch zijn van de outfit.
Lielle schreef:Ik antwoordde op LiSSymaar dat geldt ook voor een evt nieuwe outfit, dat bedoelde ik te zeggen
Citaat:Zou er niet aan moeten denken dat iedereen in een strak pak gaat starten met alle kleuren van de regenboog! Als een clown op je paard...
Citaat:...en kom jij als een clown aanzetten!!![]()
Karin schreef:Waarom meteen zo negatief? Waarom meteen het stempel 'clown'? Er is toch ook een tussenweg? Eventingruiters hoeven hun cross ook niet 'strak in pak' te rijden maar mogen zelf hun kleding en kleuren kiezen. Zitten die volgens jullie ook als clown te paard?
WWWiske schreef:Ja maar dat is ook geen jurysport, bij eventing wordt de uitslag mede bepaald door de stopwatch, maar met de dressuursport beinvloeden al die mooie of niet mooie pakjes wel het oog van de jury, aangezien nu iedereen gelijk is wat betreft tenue is hier geen discussie over, vanuit je hok zie je echt niet het verschil tussen een blauwe jas van kentucky of van HH. Zodra je het tenue vrij geeft krijg je de miepjes die volledig met de laatste Anky mode rond huppelen en de miepjes die hun gewone sweater aantrekken, dat is niet erg als er met een stopwatch bepaald wordt wie er wint, zoals bij hardlopen, maar de dressuur word toch op een andere manier beoordeeld wie de winaar is, daarom is gelijkheid in het tenue naar mijn idee juist helemaal geen slecht idee. Bij de dressuur gaat het, in tegenstelling tot de eventing ook om "het mooie" en niet om het funtionele, laten we eerlijk zijn het helpt wel als het geheel mooi om naar te kijken is,