Arjan Teeuwissen is boos op de KNHS

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ooksjefke

Arjan Teeuwissen is boos op de KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-04 16:08

Staat te lezen op de website van Arjan.

Citaat:
Gestion Goliath is weer in topvorm en zoals aangekondigd hebben we ons opgegeven voor de eerste wereldbekerwedstrijden, Maastricht, Mechelen en Amsterdam, tot ons per fax werd meegedeeld dat Gestion Goliath uit het A kader was gehaald.Dit betekend dat we eerst weer drie keer nationaal moeten starten en boven de 70% moeten scoren om weer in aanmerking te komen voor grote westrijden.Je zou denken wanneer een paard als Gestion Goliath weer in de ring zou verschijnen iedereen weer blij zou zijn, blijkbaar niet dus.We hebben twee keer een individuele medaille weten te behalen op een Europees kampioenschap, Nederlands kampioen diverse grote overwinningen Olympiade Sydney enz. Maar helaas is de K.N.H.S vergeten wie Gestion Goliath ook weer was.We hebben Goliath altijd kunnen verkopen, maar hebben ervoor gekozen om hem zelf voor Nederland in de sport te houden, we hadden dan ook wel op een beetje steun van de bond gehoopt, maar helaas, op dit moment is het dan voor ons onbekend of Gestion Goliath ooit nog weer in de ring zal verschijnen.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 16:22

Toch wel een beetje te verwachten dacht ik.
Goliath was een topper, maar werd later een tobber.............
Dat zijn puur de feiten.

Maar wel jammer dat er zo slecht gecommuniceerd is........
(Goh......... waar heb ik dat meer gelezen op Bokt? Haha!)

Misschien handig als ze eens iemand in dienst zouden nemen die de communicatie regelt.
Kan die persoon gelijk even alle D en T fouten uit het persbericht verwijderen........... Haha!

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 16:28

Ik denk dat hij niet de enigste is die boos op het KNHS is. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 16:30

CGJ12 schreef:
Kan die persoon gelijk even alle D en T fouten uit het persbericht verwijderen........... Haha!

Misschien kun je een open sollicidadie sduren?

jepsica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 16:36

dat paard heeft toch al met deze ruiter de enige prijzen op zijn naam staan. waarom zal hij dan eerst 3 keer nationaal moeten starten? terwijl hij al internationaal heeft gestart! vind ik echt raar!

Belli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 16:50

ja en ik denk dat dat ook verkeerd is voor zn imago... hij heeft zelf een superstal met superpaarden en hij rijdt echt heel goed en heeft al meegedaan op de olympische spelen, dan ga je me toch ni vertelle dat dei weer nationaal moet gaan :s

Horsedances

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 16:54

Idocus in het vliegtuig naar Amerika, Lancet verkocht, Anky heeft even ander dingen aan haar hoofd, Arjen en Goliath moeten opnieuw hun rijbewijs halen. Edward heeft met Lingh geen wedstrijden meer gepland. Het gaat wel lekker zo Boos! Boos!

Theo

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 17:12

Nimbly staat te popelen Theo........
en meer paarden als je het mij vraagt.

Soms moeten de oudjes ruimte maken voor de jonkies zodat die óók ervaring kunnen opdoen in het hoge circuit.

Het niveau blijft stijgen en zelfs good old Goliath heeft moeite met 70+ in de GP.
Als die aantoont dat hij 3X 70+ kan rijden (vormbehoud is hier een verkeerd woord, want die vorm was er al jaren niet meer) mag ie weer overal naar toe.
Niks mis mee toch?

En dan gaan we niet zielig doen over "het niet verkopen" van Goliath.
Alsof ze dat hebben tegengehouden voor de Nederlandse Natie.........
Kom op zeg .......... dat hebben ze puur voor zichzelf niet gedaan..........
Heel Nederland even een schuld-complex aanpraten vind ik toch te gortig.
Had ik van Arjan nou ook niet echt verwacht moet ik zeggen.

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 17:18

CGJ12 schreef:
Nimbly staat te popelen Theo........

Soms moeten de oudjes ruimte maken voor de jonkies zodat die óók ervaring kunnen opdoen in het hoge circuit.

Haha!
Niks over Alex hoor... Maarehm.. Haha!

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 17:21

Horsedances schreef:
Idocus in het vliegtuig naar Amerika, Lancet verkocht, Anky heeft even ander dingen aan haar hoofd, Arjen en Goliath moeten opnieuw hun rijbewijs halen. Edward heeft met Lingh geen wedstrijden meer gepland. Het gaat wel lekker zo Boos! Boos!
Theo

Ik wou net zeggen, er blijft weinig A-kader over. Ook geen Ellen Bontje meer natuurlijk, Jarwo ook nog niet. En ook het B-kader wordt minder met de verkoop van Jazz, en Jup nog niet op volle sterkte. Scheve mond

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 17:21

Nimbly is een jonkie..............

En Diederik zou niet de eerste 2e generatie-ruiter zijn die een GP topper van pappa of mamma mag overnemen........

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 17:22

CGJ12 schreef:
Nimbly is een jonkie..............

En Diederik zou niet de eerste 2e generatie-ruiter zijn die een GP topper van pappa of mamma mag overnemen........

ok, en Marlies met Laurentianer, Imke met Sunrise, kijk dát zijn wel leuke vooruitzichten...maar NU... Verward

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 17:23

Nimbley wel ja.
Maar dat kunnen we over Salinero ook wel zeggen dan.
Neem aan dat Alex Nibley voorlopig nog even rijdt, maar idd zal diederik het tzt wel overnemen.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 17:24

Ragne schreef:
Ik wou net zeggen, er blijft weinig A-kader over. Ook geen Ellen Bontje meer natuurlijk, Jarwo ook nog niet. En ook het B-kader wordt minder met de verkoop van Jazz, en Jup nog niet op volle sterkte. Scheve mond

De J-jaargang is van 1991.
Die jaargang is in Peking al 17 (!) jaar oud.............. de tijd gaat snel.
Dan lopen ze nog wel, maar het sprankelende is er dan meestal wel af.

Tegen die tijd dienen zich geheid paarden uit de P-jaargang aan.
Zoek die alvast maar op de concours-velden....... ze lopen er echt.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 17:24

Ragne schreef:
ok, en Marlies met Laurentianer, Imke met Sunrise, kijk dát zijn wel leuke vooruitzichten...maar NU... Verward

NU telt niet.
Je moet GROOT denken..........

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 17:28

Ha ik maak me over Peking ook geen zorgen!
het gaat erom wat er dit jaar in de wereldbeker meerijdt...en dat is niet veel, jammergenoeg.

Ik wil graag NU kijken..er wordt heel vaak in de toekomst gestaard, maar je ziet hoe snel Lancet verkocht was: weg toekomst. Het is toch ook leuk om NU te kijken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 17:29

Zo rare redenatie is het toch helemaal niet van de KNHS Verward Als je bij andere sporten langere tijd uit de roulatie bent zul je ook bep. dingen overnieuw moeten halen.

Raar ondertoontje zit er in het bericht............

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 17:31

Pipo schreef:
Zo rare redenatie is het toch helemaal niet van de KNHS Verward Als je bij andere sporten langere tijd uit de roulatie bent zul je ook bep. dingen overnieuw moeten halen.

tja het komt ook van Arjen zelf en die is er natuurlijk niet bepaald blij mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 17:32

Pipo schreef:

Ze noemen dat wel eens vormbehoud. Gewoon eerst even laten zien dat je het nog kan.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 17:45

Arjan.......... één-dags-vlieg.......... eh ......... één-paards-ruiter..........
Die kennen we over 20 jaar niet meer....
Geloof er niks van.

Maar misschien vergis ik me.

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 17:46

Pipo schreef:

Is inderdaad wel een beetje zo.
Maar vind het nieuwberich zelf ook een beetje dubbel.
Aan de ene kant is het een beetje zoals Horsedances zegt, alsof hij opnieuw zijn rijbewijs moet halen, na zich al zo bewezen te hebben, maar wel jaren (?) geleden.
Aan de andere kant heeft hij de laatste tijd erg wisselend gepresteerd. Hij heeft al een paar keer een comeback gemaakt, met een goliath die in topvorm zou zijn, en is ook hetzelfde aantal keer weer net zo snel verdwenen.... Dus vandaar vind ik het vanuit de KNHS ook wel weer logisch..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 17:49

CGJ12 schreef:
Het niveau blijft stijgen en zelfs good old Goliath heeft moeite met 70+ in de GP.
Als die aantoont dat hij 3X 70+ kan rijden (vormbehoud is hier een verkeerd woord,
want die vorm was er al jaren niet meer
) mag ie weer overal naar toe.

pijnlijk voor Arjen, maar wel waar.

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 17:53

Laatste goede optreden van Goliath wat ik gezien heb, was de kür op Indoor Brabant...is toch alweer een paar maanden geleden. De GP ging toen de mist in.
Het vormbehoud tonen lijkt mij ook een logische zet, dat zou Rutten dan moeten voorstellen. KNHS heeft Bert toch daarvoor in dienst.

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 18:30

CGJ12 schreef:
Tegen die tijd dienen zich geheid paarden uit de P-jaargang aan.
Zoek die alvast maar op de concours-velden....... ze lopen er echt.

Paso Doble, Painted Black, Patser, Pasternak, enz Ach gut

Magique

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 18:45

Vind het ook niet zo'n rare gedachte van de KNHS; beetje opschonen dat A kader Haha!