We komen aan en ja hoor, meneer de schimmel heeft "bruine" plekken op zijn benen, kon dus weer gewassen worden, weet meteen waarom er altijd "geen schimmel" bij advertenties staat, dit was gewoon schandalig...
Na flink poetsen, bijna schoon, kreeg het er niet helemaal vanaf..
Inrijden in de buitenbak, tjonge wat een ramp, schoot door die bak, iedere keer als een pony of paard begon te draven of te galoperen, zo hard !!!

Op het laatst zat Aurélie naast haar zadel, hij was zo snoei hard linksom
ervan door gegaan, ze keek naar beneden, ze keek naar haar broek, zet kracht (haar linker been lag al op het zadel) zwaait met het beentje en gaat al galopperend terug in het zadel zitten, en kalmeerd Otje weer ... met 4 ouders stonden we daar met ons mond open en vergetend adem te halen..

Dan even losrijden in de binnenbak voor de jury, nou forget it!! Niet linksom naar de M hoek toe, wegschieten, afslaan .. bokken, nee hoor niet naar M.
En dan is het zo ver .. dan zijn ze echt aan de beurt, Aurélie probeert hem toch nog al aandravend nog een keertje de hoek in .. nee hoor..
Dan bulderd de stem van de voorlezer, ik zie dat hij zijn billen bij elkaar knijpt, zijn neusje gaat naar beneden en wat denk je??? Ja hoor, meneer rijdt ineens de sterren van de hemel ... ook gewoon de hoeken in. ..
Tweede proef helemaal het zelfde verhaal!!! aandraven niet de hoek in willen maar zodra een harde stem begint met de zin "AX binnenkomen in arbeidsdraf!" loopt meneer meteen te showen...
Eindresultaat: 2x eerste met 166 en 168 punten...

Door alle constinatie vergeten foto's te maken ... sjeee wat een gedoe en wat een eigewijs en raar beest... Ik ga de voorlezer maar adopteren denk ik

En het kind merkt doodleuk op 's avonds, Goh mam, hij was wel fris vandaag he.
Arggggghhhhhhhhhh