wedstrijd Waspik? Lekker geregeld! NOT

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

peeky

wedstrijd Waspik? Lekker geregeld! NOT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-04 20:15

In de zomer heb ik heerlijk gestart in Waspik, maar deze winter is het vanaf wedstrijd 1 niets dan gedonder...Het verhaal begint bij het weekend van 9-10 oktober. Op internet stond dat er door omstandigheden nog veel startplaatsen vrij waren dus belde ik of ik die donderdag of ik voor zondag de 10e erbij kon. Nee, de LI zat al vol en ze kon me er absoluut niet meer bij plaatsen. Normaal had ze misschien nog wat voor me kunnen doen maar nu was er een zieke jury dus waren ze liever snel klaar. Wat zie ik na dat weekend op de startlijst van dat weekend? Er zijn toch nog 2 mensen bijgeschreven in die klasse terwijl dat dus helemaal niet had gekund. Eerste ergernis Boos!

Dan het weekend erop. Al ruim van tevoren schrijf ik me in voor de 17e per mail. De startlijst verschijnt maar niet op internet dus bel ik hoe het zit, schijnen er problemen met het KNHS te zijn er gaat de hele wedstrijd niet door, maar mijn inschrijving was sowieso niet doorgekomen. Ergernis nummer 2 Boos! Boos!

Dan aankomend weekend. Bij de vorige blunder vertelde de dame in kwestie me dat de gedupeerden van die wedstrijd voorrang zouden hebben voor de eerstvolgende wedstrijd in november, aanstaand weekend dus. Ik schrijf me in per mail EN per post, want hun mail lezen ze blijkbaar niet wist ik al door de vorige keer dus nog een zekerheidsstelling brief. Sta ik toch potverdorie weer niet op de startlijst! Ergernis nummer 3 dus Boos! Boos! Boos!

En nog een ergernis: ze zijn nooit te bereiken. Misschien maar goed ook, want ik ben behoorlijk nijdig nu en ik denk niet dat ik echt rustig kan blijven als ik iemand van die club aan de lijn krijg Stoom uit je oren

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 20:50

Tja, ik ken ook zulke ergernissen. Staat er op de wedstrijdkalender dat er wedstrijd is op vrijdag en op zaterdag. Ik geef me op voor de zaterdag, wordt ik alsnog op vrijdag geplaatst. Boos!
Zet dan op de kalender dan mijn klasse alleen op vrijdag is. Gek wordt ik ervan! Frusty

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 20:52

Das ff irritant, wordt andere wedstrijd uitzoeken dan maar he;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 21:47

Dit soort verhalen heb ik al vaker gehoord over Waspik, zelf heb ik er geen problemen meegehad (maar is al 3 jaar geleden dat ik daar wel een wedstrijd had, bij de pony;s).

Zou voortaan toh maar iets anders in de buurt zoeken, hier word je niet echt vrolijk van.

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 21:51

Er zijn de laatste tijd allerlei geruchten over de wedstrijden in Waspik.

Er is ook al een wedstrijd ongeldig verklaard nadat deze al gereden was.
Dus alle mensen die toen winstunten hebben gereden, die gelden niet eens

linos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 22:34

Ja ik ken het ook in Waspik, dan blijk je idd niet ingeschreven te staan als je via de mail je netjes aanmeld (wat op hun site wordt aanbevolen.....) en als je dan vervolgens nog in wilt schrijven via post/telefoon, dan roepen ze dat er alle plek is, verwacht je dat je op de lijst staat...maar nee hoor...niet te nergens te bekennnen.AAAHHH

muiltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 22:37

Mickey schreef:
Er zijn de laatste tijd allerlei geruchten over de wedstrijden in Waspik.

Er is ook al een wedstrijd ongeldig verklaard nadat deze al gereden was.
Dus alle mensen die toen winstunten hebben gereden, die gelden niet eens

yes schijnt zo te zijn. Ik mistte ook ineens punten aan het eind van het liedje Huilen

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-04 23:18

Bloos! Jeetje ik wist niet dat het zo erg was allemaal...heb van de zomer alle punten keurig toegekend gekregen maar nou ja...andere locaties zoeken dan maar. Scheve mond

Starbreeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 00:34

Heb zelf ook de ervaring dat ze slecht bereikbaar zijn. Van de zomer ben ik daar ook nog een x gestart en de ringmeester deed gewoon zijn werk niet. Zo heb ik met 30 graden een half uur TE LANG losgereden omdat meneer zei dat het exact op tijd liep Boos!

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 09:34

Ik weet ook niet wat het allemaal is maar door de aflassing van 16 en 17 oktober heb ik iemand van de stal aan de lijn gehad en aangegeven dat ik dan graag ingeschreven zou willen worden voor het eerstvolgend concours op 13/14 november in de M2. Kijk ik op de startlijst van a.s. weekend en sta ik er gewoon NIET op! Nu komt dat gelukkig nog niet zo heel slecht uit want ik heb eigenlijk andere verplichtingen maar ik bedoel maar...het is toch belachelijk dat je je inschrijft en dat je ook nog telefonisch e.e.a. bevestigd en per mail (die ze nooit lezen!!!) en dat je dan nog niet op de startlijst staat!
Ik weet echt niet waar ze mee bezig zijn maar dit zorgt voor veel ergernissen.
Toch rijd ik er nog zeer graag en heb ik me voor 27/11 nog ingeschreven in de M2 (als ze me tenminste op de startlijst zetten) en voor het hele weekend van 11 en 12 december.
Ik weet nou wel dat ik ruim van te voren nog even telefonisch e.e.a. wil bevestigen om misverstanden te voorkomen.
Het is alleen zo jammer dat je netjes op tijd de coupons opstuurt en dat je dan uiteindelijk nog niet op de startlijst staat!
Ik voel met je mee Peeky!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 12:02

Ben ik even blij dat ik er niet meer heen ben gegaan sinds de nieuwe eigenaren.

Vroeger met Corine was het allemaal op en top geregeld!!!

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 12:07

Nu niet meer dan??? Ik vond het altijd TOP toen mijn paarden daar nog gestald stonden.......

Zit Corinne er niet meer in dan??? Weet iemand waar ze nu dan is gebleven of is ze er helemaal mee gestopt???

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 12:10

pegassa schreef:
Nu niet meer dan??? Ik vond het altijd TOP toen mijn paarden daar nog gestald stonden.......

Zit Corinne er niet meer in dan??? Weet iemand waar ze nu dan is gebleven of is ze er helemaal mee gestopt???

Ze gingen ergens anders iets opstarten, volgens mij niet meer in de paarden. Ze zitten er al een tijdje neit meer in, ongeveer een jaar denk ik nu.
Corine had het echt helemaal SUPER voor elkaar daar OK dan! sindsdien ben ik dus ook nooit meer geweest.

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 12:13

Goh wat jammer.......ze was een TOP instructeur. Mwoah, ze mag zo weer les komen geven! Dus als iemand dr weet op te sporen OK dan!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 12:22

Heb er van de zomer gestart, tijdens de Waspikse Ruiterweek en toen was alles keurig geregeld. 'Vroeger' met de oude eigenaren was het ook altijd prima starten. Zal er nu wel een paar keer over nadenken voor ik me daar in ga schrijven!

Ik heb zoiets trouwens pas in Schoonhoven gehad. Coupons 6 weken van te voren opgestuurd, het zit nogal snel vol daar namelijk. Niks meer gehoord, dus dan ga je er vanuit dat je op de lijst staat. Nou nee hoor, 3 dagen voor de wedstrijd kwam de lijst op 't i-net en ik was er niet op te bekennen. Gebeld, krijg ik leuk te horen dat ik net te laat was en als eerste op de reservelijst sta... Bel dan even op of stuur de coupons terug, ik had me in die 6 weken makkelijk ergens in kunnen schrijven waar ik zeker weten kon starten!! Gelukkig viel er iemand uit, maar ik vond het totaal niet netjes!

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 12:43

Ik heb vorig jaar best vaak in Waspik gereden, maar het laatste half jaar niet meer, de geruchten over waspik doen zich inderdaad de ronde, 1 wedstrijd had inderdaad geen goedkeuring, achteraf heeft iedereen dat weekend dus voor nop gereden, want de punten tellen niet mee. De laatste keer dat ik daar reed, van de zomer, was ik ruim een uur van te voren aanwezig, had ik nog precies 10 minuten om los te rijden, want ze waren "een beetje" ingelopen, terwijl ze de starttijden vermelden en je voorheen altijd op starttijd mocht starten, verder zijn ze nooit te bereiken, ze vragen met klem om je per e-mail aan te melden en als je dat doet krijg je nooit een bevestiging, daarnaast zijn ze al 2 keer mijn coupons kwijt geraakt ( gelukkig heb ik altijd reserve in de auto)
Tja Peeky kan ik me goed voorstellen, je bent niet de enige met frustraties over die club Ach gut , ik ga er voorlopig niet meer heen.
Ik weet niet waar je in Brabant woont, maar Oud Gastel is perfect rijden, 1 keer per maand op vrijdagmiddag/avond, 2 proeven, binnen losrijden, super accomodatie 20 m. x 120 m. !!!

Keesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 13:23

Ik woon vlakbij waspik, waar jij rijdt Peeky is de Ponhoeve, die is nog niet zo lang geleden overgenomen door andere mensen.
hiervoor was alles een stuk beter geregeld, er waren wedstrijden voor zowel paarden als pony's en wij gingen er in de winter met de ponyclub lessen omdat ons eigen terein dan bevroren was.

maar sinds het is overgenomen kon dat niet meer (terwijl er niemand op dat tijdstip in de binnenbak reed) en ook de wedstrijden voor de pony's konden niet meer omdat ze vonden dat ze daar niet genoeg inschrijfgeld voor konden vragen...
het is IMO een heel stuk achteruit gegaan en dat is heel jammer, omdat het voor ons echt een uitkomst was voor de wintermaanden zodat onze lessen gewoon door konden gaan.
en omdat er altijd veel wedstrijden waren was dat zo dichtbij natuurlijk hartstikke makkelijk!

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 14:01

WWWiske schreef:
Ik heb vorig jaar best vaak in Waspik gereden, maar het laatste half jaar niet meer, de geruchten over waspik doen zich inderdaad de ronde, 1 wedstrijd had inderdaad geen goedkeuring, achteraf heeft iedereen dat weekend dus voor nop gereden, want de punten tellen niet mee. De laatste keer dat ik daar reed, van de zomer, was ik ruim een uur van te voren aanwezig, had ik nog precies 10 minuten om los te rijden, want ze waren "een beetje" ingelopen, terwijl ze de starttijden vermelden en je voorheen altijd op starttijd mocht starten, verder zijn ze nooit te bereiken, ze vragen met klem om je per e-mail aan te melden en als je dat doet krijg je nooit een bevestiging, daarnaast zijn ze al 2 keer mijn coupons kwijt geraakt ( gelukkig heb ik altijd reserve in de auto)
Tja Peeky kan ik me goed voorstellen, je bent niet de enige met frustraties over die club Ach gut , ik ga er voorlopig niet meer heen.
Ik weet niet waar je in Brabant woont, maar Oud Gastel is perfect rijden, 1 keer per maand op vrijdagmiddag/avond, 2 proeven, binnen losrijden, super accomodatie 20 m. x 120 m. !!!

Welk weekend is dat geweest dat de punten niet telden???

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 14:03

Zwelgje schreef:
Welk weekend is dat geweest dat de punten niet telden???

ergens begin oktober, ik hoorde het van een Z jurylid die daar dat bewuste weekend gejureerd had, als je het zeker wilt weten dan moet ik het navragen voor je.

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-04 14:05

Volgens mij gaat dat over het weekend van 9-10 oktober?

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-04 14:07

Oud Gastel is al een aardig eindje uit de buurt voor me, maar zou nog net kunnen...

Weet iemand of er ook wedstrijden gereden worden in dat mooie complex in Velddriel?

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 17:51

Balen, ik heb gister voor vijf wedstrijden in Waspik coupons op de bus gedaan, hoop dat deze wel gewoon doorgaan. Ik heb daar, tot nu toe, nog nooit problemen gehad. Wel is het zo dat er 1 iemand is (naam zal ik niet noemen Haha!) die nergens 1 punt bij elkaar rijdt en daar ALTIJD in de prijzen valt....beetje kinderachtig!!

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 18:39

De "nieuwe" eigenaren zitten er al ruim een jaar.
De vorige zijn een restaurant in België begonnen.

@ Zwelgje: Ik heb 15 oktober een mailtje gekregen dat de wedstrijd van
het weekend daarvoor ongeldig was verklaard.

Ja Talented soms gebeuren er vreemde dingen Knipoog maar die gebeuren niet alleen daar Tong uitsteken

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 22:24

Ik heb er afgelopen zomer een keer gejureerd, maar vond dat het erg achteruit was gegaan, nadat ik er al een aantal jaar niet meer was geweest. De organisatie liep niet al te best en de ring was slecht. Eerst reden de M ruiters en later de Z ruiters, tussendoor, tijdens het ring vergroten, de bodem werd niet eens vlak getrokken Boos! , rij je Z, kom je na 20 meter een 20 x 40 ring tegen. Ik naar de organisatie, krijg ik als antwoord, we hebben geen bodemvlakker Verward , dat is nu echt banketstaaflig, want dat hoor je gewoon te hebben vind ik. Verder had ze er eigenlijk niet meer zoveel zin in om nog wedstrijden te organiseren, het kostte allemaal teveel tijd. Erg jammer, want zeker voor de buitenwedstrijden heeft ze een aardige accomodatie . Ben benieuwd hoelang dit nog zo doorgaat Scheve mond

Scylla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 22:45

Ik heb er van de zomer vaak zat gereden, op zich weinig tot geen problemen gehad. Af en toe wat ergernissen, maar dat heb je overal wel. Als ik dit zo lees ga ik voorlopig er niet meer naar toe.