Belachelijk, wedstrijden al vol!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rivjenn

Belachelijk, wedstrijden al vol!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 22:50

Op 13 en 14 november zijn er wedstrijden die zijn vol, nou ja, oké, maar die van 19 december is ook al vol!!
Dit vind ik echt stom, schrijven ze zich allemaal een jaar van te voren in ofzo? Boos!

Chippp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 22:53

jah hè!! Ik belde 2 weken geleden, alles (wat n beetje normaal in de buurt is) tot 19 december idd vol.
Overal maar op reservelijstjes.. hopen dat k ergens kan!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 23:23

Ik belde vorige week voor eind januari, en die was ook al vol. Bij ons in de kring niet. Daar kun je gewoon tot 3 weken tevoren inschrijven.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 00:09

hey, rivjenn, voor welke wedstrijd belde je dan??? ik doe 19 dec mee in haarlem, daar was donderdag nog plek toen ik belde, gelijk coupons opgestuurd
maar dat is inderdaad wel balen, als alles vol is, gebeurt veel hier in NH!!

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 00:13

Hier zitten sommige wedstrijden al t/m april vol.

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 00:37

het valt hier wel een beetje mee dit jaar, maar ik heb het ook weleens gehad dat je drie maanden van te voren als nergens meer terecht kon. Tip is misschien om je bij verenigingen die meerdere wedstrijden in het seizoen organiseren in 1x voor al die wedstrijden op te geven, dan ben je daar iig zeker vane en startplaats. Hier in de buurt kan dat vaak.

melody2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 00:41

Bij ons in het Noorden zijn sommige wedstrijden ook al heel snel vol. Dit jaar heb ik gelijk voor het hele indoorseizoen ingeschreven op het moment dat de indoorwedstrijdkalender bekend was, zelfs voor wedstrijden die pas over half jaar gereden worden. Hierdoor krijg ik voor het eerst niet meer te horen: helaas, geen plaats meer. Beetje vreemd dat je hier bijna toe gedwongen wordt, maar als je graag een beetje in de buurt wilt rijden kun je bijna niet anders als je zo vroeg in te schrijven.

zjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 01:43

Mijn vereniging heeft als regel (nieuw ingevoerd) dat mensen zich pas mogen inschrijven als de wedstrijd in Paard & Sport aangekondigd staat. Dat maakt dus dat alle mensen die zich al eeuwen van te voren inschrijven, netjes hun coupons terugkrijgen en je je dus nog wel redelijk kort van te voren kan inschrijven. Naar mijn idee zouden meer verenigingen dat moeten doen...het wordt wel heel erg in het winterseizoen op deze manier!

Maikuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 09:42

Onze vereniging geeft al z'n leden gelijk op voor het hele seizoen.
Gewoon alles in 1 keer dus..

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 10:02

Kikker schreef:
Mijn vereniging heeft als regel (nieuw ingevoerd) dat mensen zich pas mogen inschrijven als de wedstrijd in Paard & Sport aangekondigd staat. Dat maakt dus dat alle mensen die zich al eeuwen van te voren inschrijven, netjes hun coupons terugkrijgen en je je dus nog wel redelijk kort van te voren kan inschrijven. Naar mijn idee zouden meer verenigingen dat moeten doen...het wordt wel heel erg in het winterseizoen op deze manier!

Dat is wel zo eerlijk. Gelukkig heb nog tot en met december aangemeld.
Dan ga ik eerst even met vakantie.
Wil dan weer eind januari/begin februari weer gaan starten, maar dan mag ik nu al gaan kijken waar ik ga starten.
Tot nu toe heb ik nog altijd mazzel gehad met inschrijven.

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 10:03

Ik denk dat het bij de meeste verenigingen zo is dat alles al zo snel vol is,hoor

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 12:57

Vorig jaar belde ik diverse binnenwedstrijden... allemaal al vol tot het eind van het seizoen, knap banketstaaf vond ik dat hoor.
Zelf dan ook maar ver van te voren inschrijven Rivjen, dat is het enige wat helpt!!

Keesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 14:12

ja idd!!
ik belde twee weken geleden voor een wedstrijd in januari en hij zat vol.... Scheve mond
echt belachelijk!

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 14:44

Waarom belachelijk, vol is vol. De KNHS zet de wedstrijden al maanden van te voren op de internetsite en dat wil zeggen dat ze goedgekeurd zijn en er dus ingeschreven mag worden. Het is vervelend maar je moet er gewoon snel bij zijn.
Dit probleem is trouwens al tijden bekend bij de KNHS maar er wordt niets aangedaan. Moet trouwens zeggen dat ook de kringen hier niet aan meewerken, waarom niet meedere verenigingen op 1 weekend. Als toch blijkt dat alles zo snel vol zit.

(Wij hebben namelijk commentaar gekregen dat we teveel wedstrijden houden

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 14:46

laat de kring asteblief zijn grote mond houden. Dat is tenminste een vereniging met een fatsoenlijke accommodatie en de mogelijkheid om twee proeven te starten, de rest is niet veel Lips are sealed

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 14:46

bij mij heeft er geen last van Verward maar ja dat is ook lekker Haha!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 16:59

Hier in de regio Utrecht zit alles heel snel vol (dressuur). Met springwedstrijden kun je vaak nog wel tot een week vantevoren opgeven.
Er zijn gewoon veel wedstrijdruiters die allemaal willen starten. Tis helaas niet anders. Ook ik heb er "last" van dat ik bijna nergens terecht kan om te dressuren. Mijn vereniging en andere hier in de buurt zeggen wel: "pas inschrijven als het in de paard en sport staat" maar dan nog ben je vaak al te laat.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 17:26

Je kunt wel boos worden. Maar vol=vol. Ze kunnen echt niet meer emnsen laten rijden waarschijnlijk.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 17:33

Mijn inschrijvingen t/m eind januari zijn de deur al uit, hier zit het ook erg snel vol!

Als je het goed bij houdt, kom je gewoon overal op de startlijst!

Chippp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 18:13

@ Saffier
Citaat:
hey, rivjenn, voor welke wedstrijd belde je dan??? ik doe 19 dec mee in haarlem, daar was donderdag nog plek toen ik belde, gelijk coupons opgestuurd

Ik belde vorige week of zelfs 2 weken terug voor Haarlem, was t al vol Verward. Maar sta op de reservelijst nu.
Zal van de week nog s bellen om te vragen of er miss iemand af heeft gezegd.
Ik start bij de pony's miss dat dat het was, dat er bij de paarden nog wel plek is.

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 18:37

De titel staat me nogal tegen, je moet gewoon op tijd je wedstrijden opgeven en dat weet je als je het winterseizoen ingaat!! En idd, je geeft gewoon meteen voor de heel winter op....

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 18:52

YvonneS schreef:
De titel staat me nogal tegen, je moet gewoon op tijd je wedstrijden opgeven en dat weet je als je het winterseizoen ingaat!! En idd, je geeft gewoon meteen voor de heel winter op....

Als iedereen dat doet kan er idd niemand 2 maanden vantevoren inschrijven voor een wedstrijd.
Nee.
De regel Inschrijven zodra de wedstrijd in de P&S staat vind ik goed.

Miky0

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 19:32

hmm.. wij hebben net, voor het eerst Huilen , onze springwedstrijd afgelast.. hadden maar 52 starts ofzo voor een heel weekend Verward

Maja de Twentecup moest zich, opeens, zo nodig op ons weekend planten Boos! Daar maak je dan afspraken over wie wanneer wedstrijd heeft.. Verward

Tygahno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 22:45

Het is inderdaad erg vervelend dat de dressuurwedstrijden hier in NH zo snel vol zitten...
Ik weet dat sommige mensen zich gewoon tot drie maanden van te voren opgeven en als ze niet kunnen optijd weer afmelden. De omgekeerde wereld dus Verward

Pjelk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 22:48

Het gaat idd heel snel! Ik belde gisteren naar een vereniging of ik me al voor een wedstrijd begin januari inschrijven kon. En jawel dat kon en liefst snel ook want die zat al haast vol! Ook inschrijven voor februari was prima. Ben ik daar tenminste van een plekje verzekerd..