Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CGJ12 schreef:Doet me een beetje denken aan die amazone die een tijdje geleden even de Z1 én Z2 provinciale titel in de wacht sleepte (plus de reserve-titels) met verschillende paarden ........... en het Z1-paard een weekje later even met succes PSG startte.............
Ragne schreef:Zíj is er toch geen PSG mee gestart? maar de instructrice...Of ben ik verkeerd geïnformeerd?
Volgens mij is zij alleen maar ZZ-licht gestart met de kampioen Z2 (en staat die nu stil vanwege een aankomend veulen)
Denk je trouwens niet dat Zoer hier ook wel enig invloed in heeft?
als Kigali met de clinic week laat zien wat voor pirouettes hij al kan springen, moet je dan nog wachten tot zijn Z2 avontuur afgelopen is?
Wilmer's nieuwe staat trouwens alweer klaar...Maar geweldig toch dat een jonge ruiter kan profiteren van de ervaring en kwaliteiten van het paard van zijn instructrice?
Magique schreef:Vind de score van Coby eigenlijk nog wel tegenvallen.
Voor profs als Coby met zo veel ervaring en met een GGK hengst en Johan Hinnemann langs de lijn tel je pas mee als je gewoon +70% rijdt in je debuut wedstrijdje op Prix st G niveau.
Maar ik zal wel de einige zijn die er zo over denkt![]()
Venetia schreef:Maar erg demotiverend voor andere goede ruiters die zo nooit aan bod komen. Ruiters met minder geluk en in mindere omstandigheden met minstens evenveel talent komen zo nooit in de picture. Ik vind dit wel degelijk oneerlijke concurrentie. Hij kan thuis ook profiteren van het goede werk van Coby, dat hoeft ie niet op wedstrijd onder het niveau van paard en ruiter te doen.
Suzanne F. schreef:Zou hij een GP dressuurpaard kunnen worden denken jullie?? Piaffe/passage?? Ik ken de hengst niet persoonlijk.
CGJ12 schreef:Doet me een beetje denken aan die amazone die een tijdje geleden even de Z1 én Z2 provinciale titel in de wacht sleepte (plus de reserve-titels) met verschillende paarden ........... en het Z1-paard een weekje later even met succes PSG startte.............