dit is toch niet te geloven...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

hetismij

dit is toch niet te geloven...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-04 23:42

hallo,

vandaag heb ik mijn eerste M1 wedstrijd gereden in hoek van holland. de weg ernaartoe was al verschrikkelijk ze was nog erger aan het stampen in de trailer dan normaal maar goed, daar aangekomen was er nergens een parkeer plek. uit eindelijk gewacht totdat er iemand weg ging zodat wij konden parkeren. toen moesten we inrijden in dezelfde bak als waar we proefje hadden (wel relaxed) maar de bak was ontieglijk zwaar echt niet normaal nog zwaarder dan een slecht strand. dus me pony had echt heel veel moeite om normaal te kunnen lopen maar goed. toen moesten we de bak uit want de rubriek ging beginnen. konden we dus nerges anders meer inrijden moest ik dus gewoon 30 minuten gaan wachten voordat ik mocht zonder dat ik ook nog maar iets kon doen. ja we konden nog wel ff in rijden in een bak waar alleen maar blub in lag. das lekker met je witte broekie. nou ja toch maar geprobeerd en toen moest ik proefje rijden. nou ze had echt heel veel moeite met de bak maar er zaten leuke stukjes tussen. toch verwachtte ik iets van 145 punten ofzo. de tweede proef ging nog eens zo slecht die was echt helemaal verschrikkelijk. uiteindelijk liep ze gweoon met haar hoofd omhoog omdat ze het niet meer redde

nou pony op de trailer gezet en naar de prijsuitreiking. ik verwachtte der echt niks van ik was al blij met 145 punten

maar nee..ik was 2e met 168!!!!!!!!!! en de 2e proef was ik eerste met 170!!!!!!!!!!!!!!!! volges mij was de jury blind ofzo echt raar er stond niets over dat ze uit de galop was gevallen tot 2 keer aan toe en ook niks dat ze met haar hooofd omhoog liep (en dat in de M1) maar goed...al met al blij met me punten ook al had ik ze niet verdiend en de volgende keer ga ik daar niet meer starten. erg ongeorganiseerd allemaal

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 00:39

gefeliciteerd!!!! ik had vandaag ook zo'n k*t bak met losrijden!!! ook ontiegelijk zwaar!!!ik had net een winstpuntje (156 en andere proef 153) maar ik had zeker ook lager verwacht!! wel erg leuk, als je het niet verwacht, en dan zulke super punten!!!! echt gefeliciteerd!!! XXX Jessy

carow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 10:22

Heej ik had ook last van die bak echt ontiegelijk zwaar. Ik ben gewoon een beetje over de weg gaan stappen en een paar anderen bleven in die stallen wachten. maar dat kan ook niet echt goed zijnv oor je paard.
Maar ze zeiden later tegen mij dat ze bezig zijn met die bak en de volgende wedstrijd is de bak weer goed ofzo Verward

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 10:36

Dat is idd vervelend ja, als je niet fatsoenlijk kunt losrijden. Niet alle maneges hebben 2 binnenbakken, maar als je buitenbak niet in orde is, dan moet je gewoon andere voorzieningen treffen. Bijv. met 3 personen in de bak 5 min. losrijden en dan 1 voor 1 de proef rijden. En dan de volgende 3 erin ofzo.

Gelukkig vielen je punten dan toch mee. OK dan!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 10:38

Hahahaha heb ik je gezien........... en jij mij ook Haha! Haha! Haha!

Ik stond er met mijn winkel

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 17:58

Had jij niet Mevr. X als jury? Dat verklaart namelijk je punten. Deze mevr. is namelijk nog wel eens de weg kwijt, en dat bedoel ik letterlijk. Ze wilde bij ons wel eens haar auto gaan zoeken terwijl ze aan het jureren was. En nog wat van die dingen.

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 18:54

frunnik schreef:
Had jij niet Mevr. X als jury? Dat verklaart namelijk je punten. Deze mevr. is namelijk nog wel eens de weg kwijt, en dat bedoel ik letterlijk. Ze wilde bij ons wel eens haar auto gaan zoeken terwijl ze aan het jureren was. En nog wat van die dingen.

ja ik had mevrouw X..volgens mij is ze ook al heel erg oud..maar dat maakt niet uit. nu heb ik de winstpunten kado gekregen maar misschien de volgende keer als ik ze wel verdien krijg ik ze niet. dat blijf je toch houden met een jurysport

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 18:56

gijsenkim schreef:
Hahahaha heb ik je gezien........... en jij mij ook Haha! Haha! Haha!

Ik stond er met mijn winkel

jaa ik heb je gezien...oe wat was ik toen aan het mopperen doe ik anders noooooooooooit hoor!!!! haha we hebben geboktmeet zonder het te weten!!

OmarLinosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 19:28

Haha! Mevrouw X is al geliefd jury lid aan het worden hoor ik zo.
Gefelicteerd met je puntjes maar naar wat ik vernomen heb is mevrouw wel een beetje sinterklaas Schijnheilig

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 20:32

jaaaa sinterklaas balk...nou ja wel lief van der Haha!

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 20:35

ja ide mevr X kan heel hoog jureren hahaha, was ook eens bij ons een wedstrijd aan het jureren helaas niet mijn klasse. Maar ze kwam harsikke dronken aan en veel bijna over het dremepeltje.
hihi, dus toen had ook iedereen hoge punten.

Maar gefeliciteerd met je winstpunten.

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 20:43

Jaa mevrouw X, heb ik ook gehad, vond t egt n poedersuiker toen en ikkreeg ook 169 punten, maar gefeliciteerd! Egt goed voor de 1e keer en dan 1e en 2e worden!

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 21:13

Ze zullen er ook wel rekenening mee houden!! Lachen

Ik ga op zoek met wedstrijden met mevrouw X Haha!

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 21:22

ik ben al een paar geweest naar wedstrijden waar mevr X de andere klassen jureerde steeds weer een beetje balen.

Maar ik wens je succes
haha

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 21:28

waar jurreert mevrouw X voornamelijk? Haha!

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 21:30

ik wil ook door die vrouw gejureerd worden!!!!!! heb er al zo vaak 1 of 2 puntjes naast gezeten.....

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 22:06

mirjamalvaro schreef:
ja ide mevr X kan heel hoog jureren hahaha, was ook eens bij ons een wedstrijd aan het jureren helaas niet mijn klasse. Maar ze kwam harsikke dronken aan en veel bijna over het dremepeltje.
hihi, dus toen had ook iedereen hoge punten.

Maar gefeliciteerd met je winstpunten.

ze heeft nogal moeite met lopen jah

OmarLinosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 22:41

heee wees lekker blij met je punten, die zijn vast binnen!! Je krijgt ze ook zat vaak niet als je ze wel verdient hebt!

letsgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 23:28

Hey die naam komt me bekend voor...vorige week moesten 2 meiden van de club bij haar starten...allebei 4 winstpunten!!!!! over Sinterklaas gesproken hihi

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 11:38

Mw X zou niet meer mogen jureren, tis best leuk om een keer een punt kado te krijgen, maar zoals zij jureert heeft het niets meer met jureren te maken. Zelfs in het Z jureert ze iedereen dubbel winst. Het KNHS zou in moeten grijpen....

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 14:37

Die bak was echt een ramp. Al die paarden waren gewoon aan het sjouwen en ik kan me niet voorstellen dat het lekker reed. Om over die buitenbak maar niet te spreken. Nu begrijp ik wel waarom iedereen van die manege alleen maar over het strand rijdt, de bakken zijn gewoon niet goed.
Ze zeiden idd wel dat ze de binnenbak aan het vernieuwen waren en dat de volgende wedstijd de binnenbak weer goed zou zijn...

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 14:54

whahah dat is echt op een nippertje *LOL* nou.. gefeliciteerd

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-04 19:40

Sjonniej schreef:
Die bak was echt een ramp. Al die paarden waren gewoon aan het sjouwen en ik kan me niet voorstellen dat het lekker reed. Om over die buitenbak maar niet te spreken. Nu begrijp ik wel waarom iedereen van die manege alleen maar over het strand rijdt, de bakken zijn gewoon niet goed.
Ze zeiden idd wel dat ze de binnenbak aan het vernieuwen waren en dat de volgende wedstijd de binnenbak weer goed zou zijn...

ja volgende wedstrijd..helaas ga ik daar nooit meer naar toe...en die andere bij mij in de categorie ook niet..lekker veel starters houden ze op deze manier over

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 20:57

was dit op manege hoek van holland?
en mevr. X jureert dus ook nog steeds?
(ze is een lange tijd ernstig ziek geweest)

tja,bij haar ben je verzekerd van een winstpunt,ik kan ook meepraten,hihi

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 21:03

Ik heb de naam van het desbetreffende jurylid uit jullie posts verwijderd.
I.v.m. privacy is het niet zo netjes om deze mevrouw hier met naam en toenaam te noemen, incl. allerlei sappige details Knipoog