vandaag heb ik mijn eerste M1 wedstrijd gereden in hoek van holland. de weg ernaartoe was al verschrikkelijk ze was nog erger aan het stampen in de trailer dan normaal maar goed, daar aangekomen was er nergens een parkeer plek. uit eindelijk gewacht totdat er iemand weg ging zodat wij konden parkeren. toen moesten we inrijden in dezelfde bak als waar we proefje hadden (wel relaxed) maar de bak was ontieglijk zwaar echt niet normaal nog zwaarder dan een slecht strand. dus me pony had echt heel veel moeite om normaal te kunnen lopen maar goed. toen moesten we de bak uit want de rubriek ging beginnen. konden we dus nerges anders meer inrijden moest ik dus gewoon 30 minuten gaan wachten voordat ik mocht zonder dat ik ook nog maar iets kon doen. ja we konden nog wel ff in rijden in een bak waar alleen maar blub in lag. das lekker met je witte broekie. nou ja toch maar geprobeerd en toen moest ik proefje rijden. nou ze had echt heel veel moeite met de bak maar er zaten leuke stukjes tussen. toch verwachtte ik iets van 145 punten ofzo. de tweede proef ging nog eens zo slecht die was echt helemaal verschrikkelijk. uiteindelijk liep ze gweoon met haar hoofd omhoog omdat ze het niet meer redde
nou pony op de trailer gezet en naar de prijsuitreiking. ik verwachtte der echt niks van ik was al blij met 145 punten
maar nee..ik was 2e met 168!!!!!!!!!! en de 2e proef was ik eerste met 170!!!!!!!!!!!!!!!! volges mij was de jury blind ofzo echt raar er stond niets over dat ze uit de galop was gevallen tot 2 keer aan toe en ook niks dat ze met haar hooofd omhoog liep (en dat in de M1) maar goed...al met al blij met me punten ook al had ik ze niet verdiend en de volgende keer ga ik daar niet meer starten. erg ongeorganiseerd allemaal