Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marrie schreef:Er zijn van die mensen die bijv. punaises onder de bandages deden zodat het paard beter zijn benen optilde.
Je kan er natuurlijk een hoop onder verbergen!
Helaas zijn er altijd mensen die het verzieken voor een ander! het zou bij mij nooit in mijn hoofd opkomen om zoiets te doen!!
Scum schreef:Arme springpaarden, allemaal punaises onder de beenbeschermers!
Even serieus, ik vind dat ook een belachelijke regel.
Scum schreef:Arme springpaarden, allemaal punaises onder de beenbeschermers!
Even serieus, ik vind dat ook een belachelijke regel.
cinv schreef:Zondag een clinic gehad en Invierno mocht geen peesbeschermers of bandages aan doen...
Op wedstrijd ook niet.
Vind dat eigenlijk niet echt leuk.
alhoewel hij niet gekwest was. Als ik hem kocht tikte hij zig vanachter en had hij lelijke wonden nu niet meer.
En wat vinden jullie daarvan ?
cinv schreef:de reden ? het was een nationaal dresuur jurylid die het gaf en het mocht niet. Heb geen meerdere info gehad. Was nie happy omdat hij intensief op 2 piste gereden heeft en heel veel galop en draf met wisselingen en onder been gebruik in halve voltes en schouder binnewaarts...
begreep het ook nie.maar ja hij is niet gekwets geweest dat is het belangerijkste en ja als het op de proef ook nie mag dan zien we nu al of het gaat of niet zonder.
Kafue schreef::DNee even serieus ik ken ze hoor. Ik ken een bereopsspringruiter annex dierenmishandelaat die glas onder de bandages deed, of van die stekels van een doornstruik. Die bareerde thuis ook met een ijzeren stang, en martelde zijn paarden af totdat er bloed uit de mond kwam en de zweep in stukken lag.
Ze zijn er en die maken het voor de rest kapot.