Het secretariaat vertelde mij dat de jury erg "streng" was........ nu vraag ik mij af is een "strenge" jury altijd een goede jury

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
WWWiske schreef:Zaterdag jl. waren er bij een wedstrijd in de L2 slechts 5 combinaties van de 20 met een minimale winst.
Het secretariaat vertelde mij dat de jury erg "streng" was........ nu vraag ik mij af is een "strenge" jury altijd een goede juryhoe denken jullie hier over?
merelberfe schreef:Een goed jury durft ook te punten- dus niet alleen 3en en 4en als iets slechts is, maar ook 7ens en 8en als iets goeds is. en een 9 als hij iets super vindt.
Sjellii schreef:Bij je middendraf kan je wel harder gaan, maar dan kreeg je toch echt een 5 of 6, pas bij verruiming een 7.
gijsenkim schreef:Ik vind een eerlijke jury een goede jury, en als dat betekend dat ik met allemaal 3en en 4ren naar huis ga....... dan zal ik wel wat heel erg verkeerd gedaan hebben....... als ik met allemaal 7vens en 8ten naar huis ga wat heel goed. En als je dan ook nog behulpzaam commentaar op je protocol krijgt dan ben je pas echt geholpen/gelukkig.
Ik zag dit weekeinde een jurylid die alleen maar zat te giebelen met haar schrijfster......... kan niet, de laatste was de ring nog niet uit of ze zat al in de tuut naar huus....... kan niet. Dat vind ik een slechtere jury dan een jury die streng punt.
runningkawa schreef:Dan heb ik persoonlijk nog liever een jury die streng is en dan maar 1 of mensen een wp, want die sinterklaas jury's, dan heeft wedstrijdrijden geen nut meer.