En niet zomaar een wedstrijdje, nog een debuut ook. Vandaag was de eerste keer dat ze L2 gestart is.Aangezien ze 'gewoon' in Assendelft reed ben ik maar even wezen buurten. Het begint er trouwens op te lijken dat ik geluk breng
De eerste keer dat ik kwam kijken werd ze gelijk kringkampioen. De ene keer dat ik er niet bij was ging het helaas minder en vandaag.....Vandaag ging ze weer met 2 eerste prijzen en 5 winstpunten naar huis en dat voor de eerste keer L2. De punten waren trouwens: 172 en 182.
Echt super gewoon die twee, zeker omdat Karin een weekje weg is geweest met haar gezinnetje en dus bijna geen tijd heeft gehad om te trainen
Hier 3 foto's om een idee te geven. De kwaliteit is niet echt wat aangezien het binnen was en ik iets andere instellingen moest gebruiken omdat het anders te donker is.
Tygahno net uit de trailer en behoorlijk wakker

En 2 foto's tijdens het inrijden:

Leuk weetje: de jury was zo van Tygahno gecharmeerd dat ze hem wel wilde hebben
Maar ik ben peetmama van haar paardjes, toch Karin?
Vandaag was ons debuut in de L2. Ik heb na vandaag besloten dat ik de L2 helemaal uitrijd want op deze manier gaat het wel erg snel allemaal.... Tygahno is natuurlijk 4 jaar jong maar eigenlijk is hij dus nog maar net 4 jaar, hij is namelijk van 17 juli. Het afgelopen jaar is hij 10 cm gegroeid dus ik denk dat het beter is voor zijn lijf als ik gewoon rustig aan doe
Ik had eigenlijk zelf in de planning om de hele winter L2 te rijden en van het voorjaar M1 maar waarschijnlijk ga ik dat niet redden dus ik zal mijn wedstrijdplanning wat aan moeten passen 
ja, vanaf oktober zou hij M mogen starten maar deze wedstrijd was een van de 3 voor het clubkampioenschap dus die wil ik nog wel mee doen... in november is de laatste wedstrijd voor dat kampioenschap dus ik denk dat ik dan in januari M1 ga starten.....
. Heel mooi paard ook !