Ik rij mee in het L2, ben al een paar maanden niet meer gestart, dus ben benieuwd hoe hij het gaat doen...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik baal ervan, heb met m'n eigen paard de vorige 2 keren ook ingeschreven gestaan, maar ben nog nooit geweest!
En nu weer niet, heb alleen geluk dat ik nog een ander paard kan starten nu.
met 168 (-2)
kon de spanning er niet meer af krijgen en ik had 144 de 2e proef liep ie weer fijn en maakte ik wederom een blunder
sprong nu ook weer bij de verkeerde letter aan in galop nu in de rechter galop...lekker slim....
maar ik had 167 (-2).
Want zaterdagochtend liep mn paardje als een zonnetje (en dat in de regen dus!). Niet op z'n best, maar wel goed. Helaas vielen de punten van de eerste proef wel wat tegen: 147
De tweede proef had ik 160 en dat was meer in de richting die ik verwacht had, ook van de eerste had ik zoiets verwacht want hij liep ze beiden zo ongeveer hetzelfde.
Hij voelt één vlieg, en houdt de rest van de dag niet meer op met losklikken van je teugel. Ook wordt ie er ontzettend gespannen van en hij is van zichzelf al erg heet, dus dit maakte hem nog heter. Ik had tijdens het losrijden al het idee dat ik die proeven wel kon vergeten... De 155 punten (ja hoe krijg je het voor elkaar, 155...) van de eerste proef vielen me dus ontzettend mee, want de 145 punten van m'n tweede proef waren een stuk eerlijker naar mijn gevoel. Het ging echt voor geen meter en bij deze hoop ik dat alle vliegen op de wereld nu verzuipen