k ben toch wel beetje trots
Ik had namelijk 17 juli een wedstrijd (kringkampioenschappen) en startte M1 dressuur en M springen en L viertal. Eerst viertal wat echt superbraad ging voor mijn gevoel (ehm btw: was de dag ervoor terug gekomen van kamp in Ermelo) maar waren we eerste (jah van de 3
) met 162 punten! Jury was super tevreden en voorwaarts gereden (ehm hebben we niet echt gedaan maar goed.) Ik reed trouwens voorop.Daarna had Lars even pauze want het werd ook nog eens snikheet maar met dressuur was ik toch nog niet aan de beurt. Met inrijden direct maar brutaal gereden, veel maniertjes gebruikt met inbuigen en zo die ik op kamp geleerd had en van andere lui waar ik les van heb. En het werkte eigenlijk ook allemaal wel. Lars ging eindelijk best wel aant werk.
Mijn proefje ging ook wel goed, ik reed gedurfder en zo kwamen dingen zoals schouderbinnenwaarts er veel beter uit. En mijn punten: UNBELIEVABLE!!!!!!!!!!!! Echt waar, haast alleen maar 8'en en zelfs een 9 op de contragalop. Verder maar 3 zesjes!
Zoo was ik even superblij!Maar.... daarna nog springen. Was hiervoor 1x M gestart en had toen 16 ft. (Was mn beugels kwijt en 3 balkjes en een weigering). En dit keer had ik zoiets van kga drvoor!!! Maar op nr. 2 stond Lars ineens al stil!
Hij viel echt helemaal uit elkaar terwijl hij met inspringen supergoed en hoog sprong. En toen stopte hij op hindernis 6 weer en toen was het gebeurd. Nr. 5 was trouwens overbouwde sloot wat ie wel super nam! Maar helaas, -2. Wel superjammer! Maarjah! Volgende keer beter!!Dat was het weer
sta nu +16 in de M1 dress, -2 met M-spr en met viertal hebben we nu 4 wp.Op naar de Friese Kampioenschappen!!1
(Is mn volgende wedstrijd!!!)Groetjes Hester

Maar ik vond dit toch wel even superrelaxt!!!
, jaloers op een meisje van 15
.