Vanochtend om half 7 liep de wekker af, alles klaargemaakt (had gelukkig wel alles al in de auto gelegd) en om ongeveer kwart voor 8 vertrokken we richting stal om Barney op te halen en om 10 over 8 vertrokken we dan eindelijk richting Maarsbergen

Toen we in Maarsbergen aankwamen moesten we eerst echt een super lang stuk rijden om een parkeerplek te vinden... auto + trailer op zijn plaats gezet en richting het secretariaat!
Ik ging even bij de foto's kijken van de hindernissen ik dacht Chantal te zien staan maar ik wist niet of zij het was dus ik durfde niets te zeggen.. het was uiteindelijk dus wel Chantal

Eerst even lekker losgereden, ondertussen had ik ook in de gaten dat er een stuk cross langs de bak liep

Barney weer terug op de trailer gezet, wat te eten gegeven en het hooinet opnieuw gevuld, eerst even wat water gaan halen voor Barney en toen ging ik het springparcours lopen, was (vond ik) wel een heel makkelijk parcours om te rijden

en daarna de cross lopen, en we konden de start van de cross maar niet vinden

OFtewel ik was gewoon de hele cross foutloos

heb ook nog een paar bokkers gemeet: Kaliefje, Amiro, Lielle, Chantal_cs en maartjuh!
[HAW] Deel 2: het echte werk SGW Maarsbergen
[HAW] Deel 2: het echte werk SGW Maarsbergen