Wij nou ja me instructrice heeft vorig jaar een 0 gehaald. Opzich kon het niet eens was een onderdeel uit de M1 in dat onderdeel zat bij A of C aandraven en dan over de diagonaal middendraf. Hier zou je geen 0 op kunnen halen want als je niets uitvoert stond je daar nog stil
Maar oke eerlijk is eerlijk de fout was 3 passen galop, terug genomen en nog enkele passenmiddendraf die ook weer netjes zijn terug genomen. Meneer de jury vond het een 0. Het ergste was dat het punten totaal 155 was.. een 1 was dus al genoeg geweest. Helaas was de jury ook de vertegenwoordiger en zijn enige commentaar was:"het cijfer staat op de coupon". Ach er is nog wel een brief naar de KNHS gestuurd, maar we kregen alleen maar een kopie uit de regelementen terug.. Het ergst was dus dat het totaal 155 was, wie verzint zoiets...Oke, meer bokkers met echt lage cijfers??

).
die rilde als een rietje en drufde niet langs dat geruzie. Die mensen hadden natuurlijk niets in de gaten maar de jury gaf me wel een compiment dat ik allen netjes had opgelost

en sprong dus met een gigantische sprong aan in de verkeerde galop en huppelde me ook nog al bokkend en stuiterend achter het bordje langs. (-2 dus) Het was even net rodeo. Bij het volgende onderdeel de grote volte had ik overigens gewoon weer een 7. Toen was alles wel weer onder controle en de hackneys al niet interessant meer. Ach, als ik iedere week zulke punten heb als toen met dat proefje vind ik het best. (169) De rest van de proef liep gewoon lekker en ik had lol