Ik had wedstrijd in Zeewolde. Mijn paard is erg fris op gras dus thuis al flink gelongeerd en toen ik aankwam op de wedstrijd ook nog even. Hij leek rustig maar toen ik opstapte bleek het tegendeel. Ik had nog geen eens mijn voeten goed in de beugels of hij speerde hem al. Er was enkel een hele grote open grasvlakte voor me dus hij kon lekker vaart maken
. En ik zat erop zonder beugels en het lukt me niet ze er weer in te krijgen. Uiteindelijk heb ik nog vrij lang erop gezeten al zeg ik het zelf, totdat hij een scherpe vocht maakte en ik half op zijn hals lag en hij nog een bok mee gaf lag ik ernaast. Nou ja, ik boos en er weer op en flink ingereden. Het eerste proefje ging dus wel redelijk al was hij door dat hele avontuur erg traag en liep hij weer veel te diep. Hier had ik 157 punten voor.Het tweede proefje was hij nog trager en liep hij zo diep dat ik hem amper de hoeken door kon sturen. Hier hadden we 152 punten voor dus dat viel nog wel mee.
Toch nog 1 wintpuntje en geen prijs deze keer, maar ik ben blij dat ik er zonder blessure vanaf ben gekomen.
Weer zo laag, damn. Volgens mij moet ik inderdaad maar een tijdje stoppen met wedstrijden, eerst zorgen dat ie weer goed loopt. Doe ik de selecties nog wel en daarna ff een tijdje niet.

Leuk paardje waar je op zat hoor
En die van jou ook Manda
181 en 195, ze liep ook echt super mijn 2e proef, mijn hele dag kon niet meer stuk!! Maar ik zag op de uitslagenlijst dat jij ook niet mag klagen