Toen ik begon was hij in de eerste paar onderdelen even te heet, hij had ook last van de vliegen en kwam even in verzet in het eerste appuyement (heel erg schudden). Maar daarna ging het gelukkig goed. En toen de tweede proef. Ik kwam binnen in galop, groette, en reed weg, maar in Or zijn enthousiasme galoppeerde hij even aan en had ik 2 pasjes galop. Maar daarna...alles ging foutloos!! De appuyementen, de slangevolte met 5 bogen in galop, de eenvoudige wissels...alles! Ik kwam helemaal glunderend de ring uit! En de jury (die beide proeven jureerde) stak zijn duim omhoog naar me!
We moesten meteen weg omdat we Idie moesten ophalen, AMSAMSAMS moest 's middags starten (misschien wil ze dat zelf vertellen en we hebben ook nog mooie foto's van het losrijden). Toen we terug kwamen en ik mijn punten ging halen, bleek dat ik in de eerste proef 3e was geworden met 181, en in de tweede proef 1e met 198 punten!!! Dus 3 winstpunten!!
In de eerste proef had ik heel wat 5en, en een 3 en een 4, maar dat werd omhoog gehaald door een heleboel 7ens, en in de tweede proef had ik maar 2x een 5 en verder alleen maar 6en, 7ens, en 3x een 8!
Ik ben zo blij!! Knappe Or!