kom ik daar aan, heb ik er nog maar 2 voor me, oke dat t inloopt kan gebeuren, maar als je als 6e bent en t loopt al dik 20 minuten in, dat is niet echt iets waar ik op had gerekend!
t waaide behoorlijk hard(heb aardig wat mensen van hun paard af zien vallen omdat sommige paarden nogal heftig reageerden op de wind!) en t was nog wat nat van de regen van vannacht
t aanmelden en t rondje om de ring gingen prima, totaal niet kijkerig(dat is weleens anders geweest!) en toen in de ringm t begon vrij aardig, maar na een paar onderdelen besloot ie bij iedere windvlaag zn kont te draaien en in de galop aan te springen, en in de galop zelf viel ie terug in draf
heb echt nog nooit zo slecht gereden

heb maar 1 foto, van t losrijden, omdat onze club de wedstrijd organiseerde was iedereen veel te druk bezig en omdat t zoveel inliep had ik ook geen tijd meer om nog een fotograaf te vinden, maar goed over 2 weken een nieuwe kans
hij was iig wel superbraaf, geen gesteiger en gestaak, niet teruggerend naar de trailet etc etc dat is dan nog het enige positieve!