Nou zoals je al leest,
ik had gisteren wedstrijd en het ging me toch slecht

en nou overdrijf ik gewoon niet..
We kwamen daar wouden we de trailer neer zetten, zaten we al meteen vast

Toen gaan losrijden, echt nahh die bodem helemaal vertrapt en daardoor liep pasha echt niet, ze struikelde hele tijd over al die grote gaten.. ze heeft ook maar kleine hoefjes he

Maargoed toen maar de ring in, en ik hoorde al zo van.. " jah gelukkig zijn alle ponies er wel een beetje kijkerig "
dus ik dacht van mzz...

Ik rijden en ja hoor.. pasha vond alles eng, er stond namenlijk zon grote brug van het crossen zon hindernis, en achter de jury auto lagen allemaal omgezaagde bomen..
gevolg pasha heel angstig, ik kon niks moois rijden, heb haar zelfs een keer om moeten zetten met aanspringen in galop omdat ik gewoon heel die hoek niet in kon komen... dit koste me dus 2 min punten
Echt verschrikkelijk wat een rot proef

maargoed toen de 2e, ik was iets bozer nu

opzich liep ze wel lekker, alleen ze was heel leeg, door al die spanning in de 1e proef was ze nou niet meer aan het been,
ook reed ik nog verkeerd

tuurlijk F-X-H van hand veranderen.. howw.. snel toen ik bij de x was weer naar de M gestuurd en overnieuw gedaan ook hier koste dit me weer 2 min punten

pasha afgezadelt enz.
punten op gehaald en wat blijkt
had ik voor de 1e proef nog 159 -2= 157 punten

njaa wachten op de andere punten
en ook daar 159-2 = 157 pnt
Af en toe snap ik er werkelijk niks meer van het ging ECHT slecht

ook was ik met de eerste proef nog 4e

Njaa toch weer 2 wp der bij wie ik liever niet had gehad want het was het gewoon niet waard vond ik maar
nu staan we op L1 + 10

groetjes laura
p.s de foto's komen nog