Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

. Als jij met een middelmoot paard tussen twee bewegingswonders start, moet je vaak ook het onderspit delven, ook al maakte jij geen fouten en zij wel.
En op het einde komen de briefjes sneller dan in het begin!! Jaike schreef:Als laatste starten lijkt fijn, maar meestal zijn jury's blij dat ze klaar zijn en letten niet erg meer op, tenzij ze nog een aantal winstpunten kwijt moeten![]()
Ook als er al erg goed gereden is zijn ze dan niet meer zo vrijgevig, want ze willen ook weer niet teveel winstpunten geven, het maakt denk ik niet echt uit
goed is goed en slecht is slecht, de ene wedstrijd geef ik misschien 1 winstpunt een volgende wedstrijd bijna iedereen een punt en of je nu als eerste of als laatste start, mijn volledige aandacht heb je, daar zit ik als jury voor in het hok en blij dat ik klaar ben..dan had ik er niet aan moeten beginnen toch (soms is het niveau wel erg laag en willen mijn tenen weer recht in mijn schoenen
) maar ik beoordeel wat ik zie, de eerst combinatie of de laatste een Fries, Haflinger, volbloed, het maakt mij niet uit goed is goed! rhijnauwen"]
[quote="Jaike schreef:Als laatste starten lijkt fijn, maar meestal zijn jury's blij dat ze klaar zijn en letten niet erg meer op, tenzij ze nog een aantal winstpunten kwijt moeten![]()
Ook als er al erg goed gereden is zijn ze dan niet meer zo vrijgevig, want ze willen ook weer niet teveel winstpunten geven, het maakt denk ik niet echt uit
goed is goed en slecht is slecht, de ene wedstrijd geef ik misschien 1 winstpunt een volgende wedstrijd bijna iedereen een punt en of je nu als eerste of als laatste start, mijn volledige aandacht heb je, daar zit ik als jury voor in het hok en blij dat ik klaar ben..dan had ik er niet aan moeten beginnen toch (soms is het niveau wel erg laag en willen mijn tenen weer recht in mijn schoenen
) maar ik beoordeel wat ik zie, de eerst combinatie of de laatste een Fries, Haflinger, volbloed, het maakt mij niet uit goed is goed!
KarinvdM"]
[quote="rhijnauwen"][quote="Jaike schreef:Als laatste starten lijkt fijn, maar meestal zijn jury's blij dat ze klaar zijn en letten niet erg meer op, tenzij ze nog een aantal winstpunten kwijt moeten![]()
) maar ik beoordeel wat ik zie, de eerst combinatie of de laatste een Fries, Haflinger, volbloed, het maakt mij niet uit goed is goed!