Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Gini schreef:Als het zadel oud is, maar wel echt nog gewoon goed is en gebruikt kan worden, zou ik eens proberen met een advertentie met lage vraagprijs of eventueel zelfs gratis. Ook maneges en beleerstallen vinden het nog wel eens leuk om extra zadeltjes te hebben liggen.
Indien het zadel niet meer goed is, weggooien.
Andere spullen, tja, dat is inderdaad een beetje de vraag van de markt. Merkbekendheid fluctueert zo erg binnen de paardenwereld en stiekem deint iedereen daar toch een beetje op mee. Ook daar zou ik maneges of stichtingen durven benaderen.
Maar helaas is veel paardenspul na een tijd doelloos liggen ook gewoon niet echt meer heel fijn te gebruiken: roestplekjes, wat vocht ingekropen, sprok geworden, stoffig/duf wat niet meer helemaal weggaat, ... zulke dingen zou ik gewoon weggooien als je ze niet meer van plan bent zelf te gebruiken.
maar ik denk niet dat het slechter is dan toen ik het aankocht. Ik heb een berichtje gestuurd naar onze manege, wie weet kunnen zij er nog wat mee