Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Brainless schreef:Maar de pony is dus al 25 jaar oud en 14 jaar in het bezit van een ander.
Wat wil die vrouw als de pony gevonden wordt?
Brainless schreef:Maar de pony is dus al 25 jaar oud en 14 jaar in het bezit van een ander.
juval schreef:Brainless schreef:Maar de pony is dus al 25 jaar oud en 14 jaar in het bezit van een ander.
precies dit. Ik zou het denk ik niet op prijs stellen als er na 14 jaar iemand mijn pony terug zou willen.
Ik kan via het levensnummer zo een UBN nummer vinden, met een adres. Maar ik twijfel wel om dat door te geven.
juval schreef:Brainless schreef:Maar de pony is dus al 25 jaar oud en 14 jaar in het bezit van een ander.
precies dit. Ik zou het denk ik niet op prijs stellen als er na 14 jaar iemand mijn pony terug zou willen.
Ik kan via het levensnummer zo een UBN nummer vinden, met een adres. Maar ik twijfel wel om dat door te geven.
criollo_yess schreef:Maar Juval, als ik jou voorzie van een levensnummer van 1 van mijn dieren, dan zou jij zo mijn adres kunnen achterhalen? Vind ik wel raar, zou denken dat dit privacy-gevoelig is.
juval schreef:Ik kan niet een exact adres vinden, sorry voor de verwarring. Ik zie wel op een kaartje ongeveer de locatie van het UBN nummer. Dat kan iedereen volgens mij via de app I en R zien. Ik weet niet of je daar een rvo account voor nodig hebt. Pony van dit topic zou in Steenderen zijn.