Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Shari_B schreef:Helaas heeft mijn paard een bemerking waardoor hij niet meer richting de subtop mag maar waar hij gewoon veilig en zonder problemen mee in de basissport mag lopen.
Ik ga dus op zoek naar een leaser voor hem, echter ben ik hier helemaal niet in thuis en wil ik alles wel graag goed geregeld hebben.
Uiteraard snap ik dat er een contract opgesteld moet worden waar een paar gratis voorbeelden van staan op internet ( iemand ervaring met eentje?). Maar wat moet je buiten dat contract om regelen?
Het gaat om een 4,5 jarige die opzich echt super braaf is en waar ze alles mee mogen doen maar hij kan wel is een sprongetje opzij maken.
Zijn er dan losse verzekeringen of is mijn aansprakelijkheidsverzekering genoeg?
Ik wil hem op de stal laten staan waar die nu staat dus daar hoef ik verder niks voor te regelen ( faciliteiten zijn ook allemaal aanwezig ).
Ik hoor graag of mensen hier ervaring mee hebben en nog tips en trucks weten!
Shari_B schreef:Paard heeft een hartruisje, mag tot het Z getraind worden maar geen passage/piaffe etc, nou was de vraag of hij dit ging halen omdat hij liever lui dan moe is maar goed is ga hem dus niet verkopen maar wil er iemand anders nog plezier van laten hebben.
anca schreef:Shari_B schreef:Paard heeft een hartruisje, mag tot het Z getraind worden maar geen passage/piaffe etc, nou was de vraag of hij dit ging halen omdat hij liever lui dan moe is maar goed is ga hem dus niet verkopen maar wil er iemand anders nog plezier van laten hebben.
Dit in één zin vraag ik mij af of hij er niet meer last van heeft dan dat je denkt?
anca schreef:Shari_B schreef:Paard heeft een hartruisje, mag tot het Z getraind worden maar geen passage/piaffe etc, nou was de vraag of hij dit ging halen omdat hij liever lui dan moe is maar goed is ga hem dus niet verkopen maar wil er iemand anders nog plezier van laten hebben.
Dit in één zin vraag ik mij af of hij er niet meer last van heeft dan dat je denkt?