Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bowo schreef:Ik denk dat dit topic een hele andere lading zou hebben als de uitleg van het gebeuren in de tekst had gestaan ipv enkel een link....
Daarbij ben ik ook wel heel benieuwd naar een foto van die bewuste gevaarlijke ruif.
Bowo schreef:Ik denk dat dit topic een hele andere lading zou hebben als de uitleg van het gebeuren in de tekst had gestaan ipv enkel een link....
Daarbij ben ik ook wel heel benieuwd naar een foto van die bewuste gevaarlijke ruif.
germie schreef:Het is in mijn ogen gewoon een bedeltopic en zou dus gewoon weg moeten. In ieder geval de link weg.
En in mijn ogen bedel je niet om geld voor een operatie van je huisdier. Je hebt de keuze gemaakt om niet in te slapen, dan moet je er ook voor staan.
Miss_Mii21 schreef:Welkom op Bokt waar je ongevraagd weer lelijke meningen krijgt. Zouden ze toch eens mensen voor moeten blokkeren, gezelliger wordt het er niet op.
Super sneu als je zoiets overkomt, super goede actie. Ben ook heel benieuwd hoe de ruif er uit ziet waar dit bij gebeurd is. En indd, ik zou wel khijken of je iets met aansprakelijkstelling kan doen of nalatigheid.