Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elisa2 schreef:Ik zou het zelf niet doen, zo,n netje kan ook juist irritatie geven.
Kennis van me had dit bij haar paard gedaan en in een onweersbui s,nachts is paard buiten in paniek geraakt en kon niet goed zien door het netje en is in de omheining terecht gekomen. Been totaal aan gruzelementen.
Ik ben sindsdien sowieso niet meer zo,n fan van kappen. Hier krijgen ze vliegengordijntjes.
Dorien66 schreef:Elisa2 schreef:Ik zou het zelf niet doen, zo,n netje kan ook juist irritatie geven.
Kennis van me had dit bij haar paard gedaan en in een onweersbui s,nachts is paard buiten in paniek geraakt en kon niet goed zien door het netje en is in de omheining terecht gekomen. Been totaal aan gruzelementen.
Ik ben sindsdien sowieso niet meer zo,n fan van kappen. Hier krijgen ze vliegengordijntjes.
Natuurlijk is dit een ongelofelijke rotervaring, maar het was ‘s nachts, ik neem aan dat er niemand bij was?
Mijn merrie staat 24/7 in een groep van 20. Een deel daarvan heeft dag en nacht een masker op; geen probleem. Zelf doe ik hem bijna iedere dag even af. Even checken.