Ik ga voor een paar dagen van huis en wil het de oppasser zo makkelijk mogelijk maken om het voer ook al klaar te zetten in bakjes. Betreft 4 paarden met allemaal ander voer, kruiden, medicatie etc
Als ik voor elk paard een eigen bakje ga maken heb ik er 24 nodig. Tips welke? Ik wil er niet belachelijk veel aan uitgeven aangezien het waarschijnlijk eenmalig is, wil er min,. 1 ltr in kwijt kunnen. Bv bakjes waar de bamie van de chinees inzit Via google kom ik vanalles tegen maar dan twijfel ik weer over de maat
Deze zijn wel heel sterk heb ik het idee en wat ik fijn vind is dat ze deze ook grotere maten hebben. Dan kan ik mijn supplementen in de grotere bak doen. Ik hou nogal van netheid en dan is alles hetzelfde.
Ik lees graag even mee!
Als ik op vakantie ga doe ik voor de paarden thuis alles in diepvries zakken met hun naam erop. Werkt perfect.
Miran
Geplaatst: 29-05-25 15:57
De Welkoop heeft kleine emmertjes, dezelfde als die van de Griekse yoghurt (die gebruik ik ervoor)
Manny
Geplaatst: 29-05-25 16:03
Ik gebruik de Glis bakjes van Ikea, zijn stevig en handig in gebruik. Maar zijn niet zo heel groot. Dus eigenlijk alleen maar te gebruiken voor kleine hoeveelheden voer. Ze hebben momenteel korting bij de Jysk op opbergers (van de Smartstore lijn, deze lijken ook praktisch).
Hannanas
Geplaatst: 29-05-25 16:04
Magnetron bakjes met deksels? Die dan weer in een ton stapelen tegen de muizen.
Amber_anne
Geplaatst: 29-05-25 16:06
Waarom koop je bij de Chinees niet gewoon losse bakjes als die het goede formaat zijn?
Wij hebben dat ook een keer voor gehad. Inderdaad per voerbeurt in zipzakjes en die dan weer per paard in een grotere plastic zak met de naam van het paard er op. En dat dan weer samen opbergen in een afsluitbare ton. Je kunt eventueel per zakje ook nog een etiket plakken met de naam van het paard en eventuele voerbeurt. Zakjes nemen minder plaats in dan bakjes. Het werkte prima zo.
fransje23
Geplaatst: 29-05-25 18:08
Ik gebruik zip-diepvrieszakjes en bewaar die in zo een rechthoekige emmer waar ooit 10 kg aan vitaminekorrels hebben gezeten.
Ik gebruik diepvries zipzakjes van de AH. Grootste maat gaat veel in, meer dan 2 voerscheppen. Ik vul ze voor de week met voer en medicijnen, en stop ze dan in de voerton. Een zak per dag kan mijn verzorger dan makkelijk geven. Ze zijn doorzichtig dus je kunt er met merkstift eventueel nog wat opschrijven zoals naam van het paard
Ik gebruik ook ziplock zakken ,etiketje er op met naam paard en smorgens of s,avonds er op. die zet ik in de voerbak. ik doe dat voor 10 paarden dat neemt het minste plek in en de zakjes zijn te herbruiken.