Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

germie schreef:Ik heb hier zo nog een duur merk westernzadel liggen, hoef er maar 350 euro voor, maar mensen willen hem niet want een 15 inch. Ik heb besloten het zadel niet lager te verkopen. Als ik er uiteindelijk echt zat van ben, dan gaat die in stukken in de container, dan heeft niemand er meer wat aan, maar ik ga het ook niet weggeven.
Padoertje schreef:Als je een cap bv alleen op wedstrijd draagt, dan gaan ze echt wel langer mee dan die 5 jaar. Ze hebben dan een stuk minder te lijden.
Eens dat 2e hands niet lekker verkoopt, maar onder de 100,- is echt schandalig laag voor een kwaliteitscap.
Amber_anne schreef:germie schreef:Ik heb hier zo nog een duur merk westernzadel liggen, hoef er maar 350 euro voor, maar mensen willen hem niet want een 15 inch. Ik heb besloten het zadel niet lager te verkopen. Als ik er uiteindelijk echt zat van ben, dan gaat die in stukken in de container, dan heeft niemand er meer wat aan, maar ik ga het ook niet weggeven.
Wat een nare instelling heb je. Waarom zou je het zadel niet bijvoorbeeld doneren aan een goed doel die hem kan verkopen of ergens waar het zadel wel gebruikt wordt. Zie je niet liever dat iemand wel blij is met het zadel dan dat je hem kapot maakt en zelf ook met een vervelend gevoel achterblijft (want je bent hem zat en niemand wil je er geld voor geven)