Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
neetoch schreef:Ja mail heb ik al gestuurd en uiteraard ga ik maandag bellen, maar zou mijn belgeschiedenis kunnen helpen als bewijsvoering? Ik ben bang dat het een ja /nee spelletje wordt.
Nee kan dacht ik niet voor ander paard, ik ben de enige met deze kliniek zeg maar op stal.
Ik ben idd bang dat ze dat bijna 3 mnd later niet meer weten.
Suzanne F. schreef:neetoch schreef:Ja mail heb ik al gestuurd en uiteraard ga ik maandag bellen, maar zou mijn belgeschiedenis kunnen helpen als bewijsvoering? Ik ben bang dat het een ja /nee spelletje wordt.
Nee kan dacht ik niet voor ander paard, ik ben de enige met deze kliniek zeg maar op stal.
Thanks dat is een goeie idd.
Draai het maar om. Laat ze maar bewijzen dat de visite heeft plaatsgevonden en dat de factuur terecht is.
Punz schreef:Geen stress. De meeste administratie afdelingen zijn echt wel redelijk. Gewoon maandag bellen met de mededeling dat je denkt dat er iets mis is gegaan.
En dan leg je uit dat je een rekening voor voorrijkosten hebt gekregen, maar dat je in die periode de dierenarts niet bij je paard hebt gehad. Grote kans dat ze direct de vergissing ontdekken en dat het daarbij blijft.
En verder is het ook vrij simpel: als zij niet heel duidelijk kunnen maken dat dit echt iets is wat ze jou geleverd hebben en daarom door jou betaald zou moeten worden, dan betaal je niet.
Maar nogmaals: Ik denk dat je je toch druk maakt om niets. Dit maandag waarschijnlijk gewoon met 1 telefoontje geregeld
Punz schreef:Geen stress. De meeste administratie afdelingen zijn echt wel redelijk. Gewoon maandag bellen met de mededeling dat je denkt dat er iets mis is gegaan.
En dan leg je uit dat je een rekening voor voorrijkosten hebt gekregen, maar dat je in die periode de dierenarts niet bij je paard hebt gehad. Grote kans dat ze direct de vergissing ontdekken en dat het daarbij blijft.
En verder is het ook vrij simpel: als zij niet heel duidelijk kunnen maken dat dit echt iets is wat ze jou geleverd hebben en daarom door jou betaald zou moeten worden, dan betaal je niet.
Maar nogmaals: Ik denk dat je je toch druk maakt om niets. Dit maandag waarschijnlijk gewoon met 1 telefoontje geregeld
neetoch schreef:Kan zeker helpen hoor.Ja mail heb ik al gestuurd en uiteraard ga ik maandag bellen, maar zou mijn belgeschiedenis kunnen helpen als bewijsvoering? Ik ben bang dat het een ja /nee spelletje wordt.
Polar schreef:neetoch schreef:Kan zeker helpen hoor.Ja mail heb ik al gestuurd en uiteraard ga ik maandag bellen, maar zou mijn belgeschiedenis kunnen helpen als bewijsvoering? Ik ben bang dat het een ja /nee spelletje wordt.
Een dierenarts(enpraktijk) moet aan strenge regels voldoen en alles bijhouden, o.a datum dat er contact is geweest, datum dat ze langs geweest zijn, advies dat is gegeven, diagnoses die zijn gesteld, medicatie die is toegediend of voorgeschreven, etc.
Dus als het een beetje een betrouwbare kliniek is, hoef je niet bang te zijn dat ze er niks over in hun systeem hebben staan.
Zelf denk ik dat het een foutje is, 3 maanden ook wel erg lang is om een factuur te sturen.
Staat er verder niks in? Alleen weekend-kosten?
neetoch schreef:Ja mail heb ik al gestuurd en uiteraard ga ik maandag bellen, maar zou mijn belgeschiedenis kunnen helpen als bewijsvoering? Ik ben bang dat het een ja /nee spelletje wordt.