Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Beemsterkaas schreef:Is je omheining voorzien op een shetlandpony?
Een shetlandpony is wel echt leuk voor kleine kindjes, veel handiger dan een D-pony.
Anderzijds: shetlandpony's worden zó oud... reken maar eens uit wat het kost
Onali schreef:Fijn al die negativiteit weer rondom shetlanders.
Geen will to please? Ik ken meer werkwillige shetlanders dan dat ik luie shetlanders ken.
Maar bij elk paard geldt dat niet elk paard (of pony) geschikt is voor kinderen.
TS ik zou het niet doen, je klinkt al best druk en een derde dier brengt ook weer extra kosten met zich mee.
.

Dan heb je altijd een reserve als er 1 ineens het loodje legt ofzo
Blijven er tenminste nog 2 over. En als je regelmatig met 1 pony het erf af gaat, blijven er ook 2 over. Ga je echter regelmatig met de 2 grote samen weg dan kom je ineens met een achterblijvende Shet te zitten 

en dat is geen nalatigheid van mij geweest verre van zelfs!
maar die kleine vond het echt niet leuk. Schikte zich er wel in maar het is toch vervelend dat ze niet lekker samen rond konden banjeren de hele dag. Voor die grote moest dan in principe ook weer een aparte drinkbak op elk stuk wei en die kon dan natuurlijk niet bij de stal als zij opgesloten stond op de wei.... ook jammer als je nu juist een fijne inloopstal hebt voorzien.
) zijn.