Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lieser schreef:Nog geen idee. Wij betalen nu 709 euro per maand voor stalling inclusief uitmesten en voeren, met een toeslag voor hooi (ipv kuil) en paddockservice. Oh, en een tweede zadelkastje. Ik ben benieuwd wat dat in 2025 wordt.
Jokonootje schreef:Lieser schreef:Nog geen idee. Wij betalen nu 709 euro per maand voor stalling inclusief uitmesten en voeren, met een toeslag voor hooi (ipv kuil) en paddockservice. Oh, en een tweede zadelkastje. Ik ben benieuwd wat dat in 2025 wordt.
Voor 1 paard?![]()
Welke regio is dat dan?
dollyspikkel schreef:Ik betaal vanaf vandaag 325 per paard, kom van 300
Baileyi schreef:Koekie73 schreef:Ik ga van ca. 305 naar ca. 350 doordat alles straks met 21% wordt
Afgelopen jaar ook al 2 verhogingen gehad.
Dat vind ik wel een forse verhoging, ik dacht dat de 21% alleen op aankoop hooi/stro zou zitten.
Lieser schreef:Nog geen idee. Wij betalen nu 709 euro per maand voor stalling inclusief uitmesten en voeren, met een toeslag voor hooi (ipv kuil) en paddockservice. Oh, en een tweede zadelkastje. Ik ben benieuwd wat dat in 2025 wordt.
Shenavallie schreef:Lieser schreef:Nog geen idee. Wij betalen nu 709 euro per maand voor stalling inclusief uitmesten en voeren, met een toeslag voor hooi (ipv kuil) en paddockservice. Oh, en een tweede zadelkastje. Ik ben benieuwd wat dat in 2025 wordt.
Krijgen de paarden daar water uit gouden drinkbakken? Of liggen ze op een Hästens bed?