Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elisa2 schreef:Wij doen altijd de staart over de stang, helpt dat niet?
hoogendroog schreef:Nooit de staart over de stang doen! De staart gebruikt het paard om zijn evenwicht te bewaren op de trailer. Door 'm over de stang te doen, ontneem je het paard die mogelijkheid. Verbaas me er altijd zo over dat men dat nog steeds doet.
hoogendroog schreef:Nooit de staart over de stang doen! De staart gebruikt het paard om zijn evenwicht te bewaren op de trailer. Door 'm over de stang te doen, ontneem je het paard die mogelijkheid. Verbaas me er altijd zo over dat men dat nog steeds doet.
SharonIndezz schreef:Bedankt voor jullie reacties, ik ga eens alle opties af, ze staat verder echt super chill op de trailer, dat kan ik zien op mijn camera, er is weinig ruimte tussen de stang en de klep, ben er er bijna zeker van dat ze gewoon met de bips over de stang gaat hangen richting de klep zeg maar.
Het is een groot paard, kan haar niet korter zetten aan de voorkant, ze heeft de ruimte dusw wel echt nodig
Overigens doet ze het op de vrachtwagen ook, waar er meer ruimte is, misschien toch echt een evenwichts dingetje.. misschien word het beter als we vaker op pad gaan met de trailer,