Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
germie schreef:Voor of na het weekend is een ruim begrip. Over 5 jaar is ook na het weekend. En al 2 keer niet op komen dagen, dan komt zo iemand een 3e keer ook niet. Dus dat wordt het paard gewoon terugbrengen, trailer regelen naar hem toegaan.
En over dat doorverkopen moet jij je geen zorgen maken. Je kunt alleen op internet mensen waarschuwen. Maar je bent niet de eigenaar meer bij het ontbinden van de koop, hebt er geen zeggenschap over.
Het enige wat je kunt doen als je het wilt voorkomen is het dier bij jou in laten slapen, maar ja, dan heb je een flinke kostenpost.
Sterkte er mee.
Maar heb je het paard niet bekeken voordat je het kocht vraag ik me dan af? Keuren is niet heilig, maar zelf kijken vind ik wel heel belangrijk.
yarkayunda schreef:DuoPenotti schreef:Even toch appje sturen wat het stalgeld per dag is.... feitelijk, dus echt een bedrag, misschien word hij dan wat sneller.
Maar hoe ben je er achter gekomen dat er bekkenproblemen zijn?
Ik heb een osteopaat haar na laten kijken
yarkayunda schreef:Ik heb het paard nog niet betaald, maar heb wel het paspoort. Hij zou haar vandaag komen ophalen maar reageert niet op mijn appjes en neemt niet op als ik bel.