Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ninx schreef:Freechoice schreef:Ja, ik heb er zelf ook eentje en ze zitten heerlijk, kwaliteit is ook super!
Welke maat heb jij dan? Ik bedoel, heb je je gangbare maat of juist groter/ kleiner?
salamaleque schreef:Hoe is de stof van deze broeken? ik zoek een legging die goed meerekt en aansluit en blijft zitten maar toch een wat steviger “stof” heeft. Heb meerdere leggings gehad van verschillende merken. Of de stof is stevig maar je kruis hangt op half 7 of de stof is zo dun dat je elke oneffenheid ziet. Verder ben ik niet echt lastig hoor
Puppetje schreef:salamaleque schreef:Hoe is de stof van deze broeken? ik zoek een legging die goed meerekt en aansluit en blijft zitten maar toch een wat steviger “stof” heeft. Heb meerdere leggings gehad van verschillende merken. Of de stof is stevig maar je kruis hangt op half 7 of de stof is zo dun dat je elke oneffenheid ziet. Verder ben ik niet echt lastig hoor
Ik heb de Ohio legging en deze stof is echt wel dun. Ik wil nu voor het najaar ook een legging met dikkere stof hebben.
Ik vraag me af of de London dikkere stof heeft.
Ik heb de teddy legging ook van Zaczess maar die is echt heel dik.
Puppetje schreef:salamaleque schreef:Hoe is de stof van deze broeken? ik zoek een legging die goed meerekt en aansluit en blijft zitten maar toch een wat steviger “stof” heeft. Heb meerdere leggings gehad van verschillende merken. Of de stof is stevig maar je kruis hangt op half 7 of de stof is zo dun dat je elke oneffenheid ziet. Verder ben ik niet echt lastig hoor
Ik heb de Ohio legging en deze stof is echt wel dun. Ik wil nu voor het najaar ook een legging met dikkere stof hebben.
Ik vraag me af of de London dikkere stof heeft.
Ik heb de teddy legging ook van Zaczess maar die is echt heel dik.