Toen ik met Silly een startkaart aanvroeg leek het allemaal zo makkelijk. Ik heb met mijn pony Z2 gereden (en daarvoor nog een pony Z1 en een Z2) tussen de paarden (nadat ik Z1 was bij de pony's werd ik te oud

Met mijn pony had ik -tig wistpunten in het Z2, tsja je moet toch wat als-ie net 3 cm te klein is voor het Nationaal... en met die andere 2 beestjes allebei 1.
Dus ik dacht: Dat is mooi makkelijk, dan kan ik Silly 1 keer B starten (met dispensatie) en dan steeds versneld promoveren. Dat had ik met Saar eigenlijk ook in gedachten.
Maar: ik krijg een foutbrief van de KNHS. Dat ik ongeoorloofd L ben gestart met Silly, omdat ik maar 2 winstpunten in de B had (duh, Silly is 1 keer meegeweest in de B!

Daarover had ik allang gebeld, en een brief gestuurd met mijn oude NPC startkaart erbij (ik heb al mijn wedstrijden als individueel NPC lid gereden) waarop mijn winstpunten en klassering stonden. Dat was in orde, volgens mevrouw van de KNHS.
Bel ik naar aanleiding van de brief... want ik snapte er niks meer van. Het was toch in orde?
NIET dus. Ik sta blijkbaar NERGENS geregistreerd bij de KNHS, met geen enkel paard of pony. Dus ik vroeg heel vriendelijk of ik dan voor niets 15 jaar wedstrijden heb gereden... waarop ik als antwoord kreeg dat ik maar als bewijs even al mijn protocollen moest faxen.
Het is drie jaar geleden dat ik met Missouri mijn laatste wedstrijd heb gereden.
Ik ben alleen nog in het bezit van de protocollen van de wedstrijden die ik met Missouri heb gereden, dus die heb ik gefaxt. Maar van de andere paarden was helemaal niets meer terug te vinden!
Mijn klasseringen en mijn wistpunten zijn dus van de aardbodem verdwenen, en de KNHS neemt geen enkele verantwoording. Ze leggen de schuld bij mij! Het is toch hun fout dat die fusie blijkbaar niet helemaal goed is gegaan? Wat heb ik ermee te maken dat zij mijn winstpunten beheren, en ze vervolgens kwijt raken?
Ik denk er heel sterk over om de KNHS aan te klagen!