Nou ik had vandaag wedstrijd, ik had me bij geschreven en moest dus als eerste van de L1 - D
half 10

opzich nie zo vroeg maarja toch 6 uur het wekkertje... bleghh maarja je moet er wat voor over hebben

eenmaal daar was het nog helemaal rustig, het begon pas om 9 uur dus lekker ff losgereden, beetje kort maar ach bij pasha maakt dat niet zo heel veel uit.
Ring in, liep nog steeds wel lekker dus de proef beginnen eerste stuk ging netjes was ook op de copon te zien paar 7ens

Maar toen

In die manege loopt er een trap bij de A zeg maar daar achter naar boven naar de kantine en die deur piept.
dus ik rij door DIE hoek, en ja hoor komt de hele elite ( mensen

Naa Pasha wist niet wat ze zag en dacht weg hier.. en uiteraard moest ik in galop wat dus de hele volte middengalop werd en scheef

maarja proberen rustig te krijgen maar dat lukte niet echt meer dus op de copon
volte 5, terug nemen draf 5, terug nemen naar stap 5

daarna nog heel veel spanning maar toen kreeg ik allemaal 6en en nog 2 zevens op het eind.
Toch nog 157 punten

en voor me gevoel

maarja toch weer lekker een winstpunt erbij, ik heb nou in 7 L1 proeven toch wel 8 winstpunten

Ik had echt niet gedacht dat ik overal zo door zou stromen.. maar ik denk dat dat in de L2 toch wel anders word.. ik ben benieuwd
maar daar wachten we nog ff mee..
Dusuhh ik mag niet zeuren he

Groetjes laura