Ik heb ongeveer 9 maanden geleden mijn been gebroken door een val van een paard. Op dat moment wist ik niet of ik weer wou gaan rijden, maar ongeveer een week geleden heb ik het weer voor het eerst gedaan!
Ik ben op buitenritten geweest op verschillende stallen/maneges, maar ik merk dat het altijd een beetje gokken is of de paarden betrouwbaar zijn. Ik weet het, geen paard is altijd braaf, bla bla bla..

De manier waarop de paarden worden gereden, en hoe vaak/door wie, Heeft wel effect op het gedrag buiten. Zo zijn er plekken geweest, waar de paarden heel druk waren, bokken, en gekke manier van rijden, enz. Omdat ik recent weer ben gaan rijden, is het nog heel spannend voor mij, en ik ben bang dat stel je voor er gebeurt iets, ik de situatie niet goed zou kunnen handelen, wat ervoor zou kunnen zorgen dat Ik val. Ik ben ook vrij bang dat er eerder iets gebeurt na die beenbreuk.
heel verhaal, excuses

dus,
Hebben jullie aanraders? Goede maneges of stallen waar jullie af en toe/regelmatig komen, en goed weten hoe het daar gaat? Liefst rondom overijssel, maar strandritten staan we ook voor open! groetjes