Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pol013 schreef:Ik heb dit type op mijn trailer staan.
Je moet wel even kijken naar de ruimte op je dissel en de plek van het neuswiel. Dat is niet op iedere trailer hetzelfde.
https://www.obelink.nl/obelink-front-ii ... scQAvD_BwE
Niet lassen oid trouwens. Er zitten gewoon lange haken bij die om de disselbomen heen passen.
[ [url=m/FarROs.jpg]Afbeelding[/url] ]
MCE schreef:tweepaardstrailer, staat hij naast het paard (uiteraard goed vastgebonden)
Duke schreef:Ik gooi de fiets gewoon achterin de auto. Heb wel een stationwagen en met de achterbank plat, past de fiets er plat in. Maar we nemen maar heel af en toe een fiets mee (als bijrijder meegaat en we om de beurt gaan rijden).
kiki1976 schreef:hoe heeft hij dat gedaan? (Foto?) gelast misschien? Dat is voor ons namelijk geen optie helaasMijn man heeft op de dissel een fietsendrager gemaakt, ideaal. Geen gehannes meer op de fiets in de auto te proppen
Rex_Rolfo schreef:dankje, als we de juiste drager vinden dan gaan we dat doen.Precies, niet te moeilijk denken.
- er zijn fietsdragers voor op een dissel
- je kunt een fietsdrager met bout op de dissel zetten
- je kunt een u-bout om de dissel gebruiken
[ Afbeelding ]
Koekie73 schreef:@jenkins welke fietsendrager is dat? Heb je een link of een foto oid?
@TS ik gooi de fiets altijd achterin de auto net als @duke maar een drager op de dissel lijkt mij ook wel wat